Феновете на Tesla знаят, че компанията разработи собствен стандарт за бързо зареждане DC зареждане, както и свой патентован щепсел, защото не можеше да чака останалите автомобилни производители да се договорят за единен стандарт. Това е само един от многото начини, по който компанията избра да прави нещата по своя си начин.
Така че някои сигурно ще се изненадат да научат, че европейската версия на Model 3 ще има същия щепсел, който се използва от обикновените електромобили. Tesla потвърди, че колите от този модел, които ще се продават в Европа, ще имат заряден порт CCS Combo 2. Разработват се също така адаптори за Model S и Model X.
Станциите за бързо зареждане никнат като гъби в Европа. Ionity, съвместно предприятие на няколко автомобилни производители, смята да инсталира около 400 станции по магистрали на континента до 2020 г. Разбира се, водачите на Tesla могат да използват такива мрежи от трети страни в допълнение към Supercharger на компанията, но това в момента изисква наличието на скъпия адаптер CHAdeMO, който има някои недостатъци и още не е съвместим с Модел 3.
Сега Tesla ще премахне проблема, като оборудва Model 3 със стандартен CCS порт и модернизира Supercharger станции с двойни кабели. Така шофьорите да могат да зареждат своите коли Tesla, оборудвани или със CCS, или с конектора Type 2 Mennekes, който сега се използва от европейските версии на Tesla.