Класация, изготвена от застрахователната компания Veygo, разкрива кои са най-търсените автомобилни марки в Google през тази година.
Според данните, най-търсените автомобили в световен мащаб са Toyota, BMW и Mercedes-Benz. Оказва се, че Toyota е най-популярна в 57 държави, докато интернет-търсенията за BMW и Mercedes-Benz преобладават в съответно 25 и 23 държави.Японската компания е най-търсената в страни като САЩ, Канада, Австралия, Нова Зеландия, ЮАР, Финландия и Филипините. Среднената стойност на търсенията за месец отново се оглавява от Toyota със стойност от 7.8 млн., докато друга марка от Япония - Honda, заема втора позиция в тази категория със 7 млн. за месец. На трета позиция е Ford, средно с 6.4 млн. месечно.Интересна тенденция се забелязва в страни като Норвегия, Холандия и Китай, където най-засилен е интересът към Tesla. Неочакван резултат постига и Hyundai, като корейските автомобили оглавяват класацията в Русия. Не всички производители обаче се радват на засилен интерес - най-малък е онлайн-интересът към марките Pagani, Acura и Chrysler.Toyota не за първи път печели първото място в тази класация. През миналата година японците също бяха начело, като тогава най-силен интерес в мрежата бе регистриран в общо 71 държави.