fallback

Фолксваген Пасат/VW/Volkswagen Passat

+ висок комфорт, много добри седалки, икономични и мощни дизелови мотори- бързо износване на предната ос, еърбега за седалката до водача не се деактивира

 История на модела2/88 Представяне на 3. генерация на модела. Първоначално само вариант седан с четири врати. Мотори: 1.6 литров с 72 к.с., 1.8 литров с 90 или 107 к.с., 2.0 литров с 115 к.с. и един турбодизел 1.6 литров с 80 к.с.4/88 Представяне на Пасат Вариант генерация 3.2/89 Нов 2.0 литров бензинов мотор с 16V техника и 136 к.с.9/89 Нов 1.9 литров дизел с 68 к.с.8/91 Нови 1.9 литров турбодизел с 75 к.с. и 2.8 литров шестцилиндров VR6 с 174 к.с.10/93 Подобрения в модела. Серийни еърбегове и ABS. Нов 1.9 литров турбодизел с директно впръскване TDI с 90 к.с.10/96 Представяне на 4. генерация на модела. Първоначално само лимузина седан с четири врати. Изцяло поцинкована каросерия, ABS, както и странични възглавници. Мотори: 1.6 литров с 100 к.с., 1.8 литров с 125 к.с., 1.8 литров турбобензин с 150 к.с., 1.9 литров TDI с 90 или 110 к.с.1/97 Нови мотори: 2.3 литров петцилиндров VR5 с 150 к.с. и 2.8 литров шестцилинров VR6 вече с 193 к.с. Версия със задвижване на четирите колела Пасат Syncro3/97 Представяне на 4. генерация на Пасат Вариант (комби)8/98 Нов 1.9 литров TDI с впръскване помпа-дюза и 115 к.с.1/99 Нов шестцилиндров TDI 2.5 литров с 150 к.с.4/99 Електронно регулиране на задвижването на четирите колела 4Motion сменя Syncro - техниката9/00 Подобрения в модела9/01 Нов мотор: осемцилиндров W8 с 275 к.с.1/02 Нов мотор: 2.0 литров 20V с 130 к.с.Най-търсени са комби-версиите на Пасат и по тази причина са по-скъпи.Все повече бестселърът от 96 г. се разпространява на пазара втора ръка. Пасат ІV притежава брилянтни мерки и дава усещане за много високо качество, което се подчертява особено много от благородните материали по арматурното табло. От спомена за началото на 90-те лъха тъга, по-новият Пасат не притежава огромното вътрешно пространство на предшественика. Има също така някои дребни недостатъци в детайла, породени от съвременния натиск за намаляване на производствените разходи.В Пасат ІV се предлагаха пет бензинови и четири дизелови мотора. Както 1.6 литровият с 100 коня, така и 1.8 литровият с 125 к.с. са добър избор за семеен транспорт. Ако обаче сте се разбързали, ще трябва да бръкнете по-дълбоко в джоба. По-яките мотори са скъпи и на бензиностанциите. Освен това, особено V5 с необичайното разположение на пет цилиндъра във форма V, оставя няко въпроси на тема "култура на въртене" без отговор. Нужно е и предупреждение за модела с шестцилиндровия мотор с 193 коня и четири движещи колела, който предлага усещане за висока класа, но на цената на много високи разходи за поддръжка. Това естествено се отнася в пълна степен и за много редкия, предлаган от 01 г. "свръх" Пасат с екзотичния W8-мотор. Икономически напредък може да се осъществи най-вече с TDI моторите с мощност от 90 до 150 коня в 2.5 TDI. Само да не бяха високите цени..., които впрочем се запазват прекалено високи и на пазара втора ръка. От гледна точка безшумното и гладко въртене на TDI проличава необходимостта от догонване на конкуренцията.  Пространството в купето е отлично, освен това седалките, които имат многобройни настройки, са сред най-добрите на пазара, въпреки че понякога се клатят.Сигурността е на много високо ниво в този автомобил. Още предшественикът имаше серийни два еърбета и ABS,  новият модел добави и странични възглавници. Устойчивостта на каросерията в краш-тестовете също е много убедителна. Пасат и особено версия Вариант (комби) са сред най-стабилните като стойност автомобили на пазара. Това прави Пасата скъп за купуване, но и спомага за по-лесната му последваща продажба. Високата цена поставя въпроса "задължително ли трябва да е Вариант?", защото и лимузината предлага отлични пространствени характеристики и по-голям от средното за класа багажник, но се търгува на значително по-реалистични цени. За разлика от педшественика дизайнът на Пасат ІV и в двете версии е отличен. Най-често срещани повредиМотор: повредите засягат преди всичко TDI, в повечето случаи са предизвикани от скъсани ангренажни ремъци и дефектни турбо-компресори. Документирани са и повреди, причинени от прекъснати маркучи на горивната система (дизел)Предна ос: високо износване на щанги и детайлиКаросерия: До 97 г. лошо напасване на вратите и капака, дефектни ключалки и централно заключванеОбратни повиквания в сервизите на компанията: предна ос (99г.), централно заключване (99г.), разпределителен вал при TDI (02 г.) 
Тагове:
fallback
  • #31
    собственик на Ауди А ( преди 15 години )
    ....та исках да кажа - че тази фирма вече не струва. Може би някога Голф 2 е бил *** и здрав автомобил, с приличен вид за цената си, но сега колите им са всичко друго но не и здрави.
  • #30
    собственик на Ауди А ( преди 15 години )
    Пичове, Аудито е същата кошница. Купих го в добро състояние, но за 6 хил километра се резтропа предницата. Осем носача - сметката е над 2 хил. лв., отделно и други работи се трошат нон стоп. Както каза един колега по-долу - бърза и икономична кола (откъм бензин), но някой друг да я поддържа. Не може една кола, която струва 6 хил. лева още на първата година да гълта над 3 хил. за ремонти....
  • #29
    ludlyoto ( преди 15 години )
    Имам Пасат 91 г. вариант 1,8 моно от преди 2,5 години -трети собственик съм беше на 300 000 км/ 200 000 навъртени в Б-я/просторно купе ,дълга база -меко возене опростен мотор.За 35 000 км съм цепил главата ,защото люспа силикон залепнала на стружка запушваше притока на маслото към главата и то точно в каналчето на гарнитурата на главата. Караш примерно 5-10 км и изведнъж почва да мига лампата за маслото.Спираш и почваш да гледаш за течове, нивото-през това време минали 10 минути -палиш и всичко е наред така беше 4 месеца-сервиза се видя в чудо от мен.Сменяхме датчици ,масла -все същия проблем си остана,докато не разцепихме главата.От тогава се оправи -Много се развалят бравите на вратите,парното духа слабо ,чупят се решетките на парното ,запали се таблото с бушоните заради блокирала задна чистачкаб(кой *** е измислил водата за задната чистачка да минава през оста й(задните амортисьори изтичат бързо.Много ми се ще да си взема IV Вариант във варна под 8000 лв 97 г. с много забележки не може да се намери ,пък и като чета от колегите какво пишат за носачите ми настръшва косата
  • #28
    xristo ( преди 15 години )
    zdraveite imam pasat 1.9 tdi 97g molia za savet.problema e vav podavaneto na gazta.pri natiskane na pedala dvigatelia ne se forsira.tova nee postoianno a ot vreme na vreme.kakav e problema.
  • #27
    dobri ( преди 16 години )
    нямям пасат но скоро ще си купя.много го искам. сега мога само да ви завиждам.
  • #26
    dobri ( преди 16 години )
    нямям пасат но скоро ще си купя.много го искам. сега мога само да ви завиждам.
  • #25
    dobri ( преди 16 години )
    нямям пасат но скоро ще си купя.много го искам. сега мога само да ви завиждам.
  • #24
    dobri ( преди 16 години )
    нямям пасат но скоро ще си купя.много го искам. сега мога само да ви завиждам.
  • #23
    KNG ( преди 16 години )
    Имам Пасат комби 90 год. 1,8 моноинжекция на газ. Невероятна кола. Здрава, икономична, широка комфортна, лесна и евтина за поддръжка. Абе какво да казвам - супер е. Натоварен с тези впечатления си купих друг по-нов - 2000 год, пак 1,8 см3, но 20V - 125 коня. Няма дори капка съмнение, че новия вози по-меко, по-тих е мотора (а също и в купето,)по-удобни са седалките. Още не ми се е наложило да го ремонтирам и нямам впечатления за това дали е издръжлив като стария. Силно се надявам да е така. А че е по-скъп и като кола и за ремонт- това е така и неможе да бъде по друг начин. Това е не само при пасата. Пък да си признаем в края на краищата всичко е до късмет.
  • #22
    mario ( преди 16 години )
    imam go ot tri meseca navartiah my15000 na metan za sega nikakvi problemi dovolen sam
fallback
Последни