fallback

Фолксваген Пасат/VW/Volkswagen Passat

+ висок комфорт, много добри седалки, икономични и мощни дизелови мотори- бързо износване на предната ос, еърбега за седалката до водача не се деактивира

 История на модела2/88 Представяне на 3. генерация на модела. Първоначално само вариант седан с четири врати. Мотори: 1.6 литров с 72 к.с., 1.8 литров с 90 или 107 к.с., 2.0 литров с 115 к.с. и един турбодизел 1.6 литров с 80 к.с.4/88 Представяне на Пасат Вариант генерация 3.2/89 Нов 2.0 литров бензинов мотор с 16V техника и 136 к.с.9/89 Нов 1.9 литров дизел с 68 к.с.8/91 Нови 1.9 литров турбодизел с 75 к.с. и 2.8 литров шестцилиндров VR6 с 174 к.с.10/93 Подобрения в модела. Серийни еърбегове и ABS. Нов 1.9 литров турбодизел с директно впръскване TDI с 90 к.с.10/96 Представяне на 4. генерация на модела. Първоначално само лимузина седан с четири врати. Изцяло поцинкована каросерия, ABS, както и странични възглавници. Мотори: 1.6 литров с 100 к.с., 1.8 литров с 125 к.с., 1.8 литров турбобензин с 150 к.с., 1.9 литров TDI с 90 или 110 к.с.1/97 Нови мотори: 2.3 литров петцилиндров VR5 с 150 к.с. и 2.8 литров шестцилинров VR6 вече с 193 к.с. Версия със задвижване на четирите колела Пасат Syncro3/97 Представяне на 4. генерация на Пасат Вариант (комби)8/98 Нов 1.9 литров TDI с впръскване помпа-дюза и 115 к.с.1/99 Нов шестцилиндров TDI 2.5 литров с 150 к.с.4/99 Електронно регулиране на задвижването на четирите колела 4Motion сменя Syncro - техниката9/00 Подобрения в модела9/01 Нов мотор: осемцилиндров W8 с 275 к.с.1/02 Нов мотор: 2.0 литров 20V с 130 к.с.Най-търсени са комби-версиите на Пасат и по тази причина са по-скъпи.Все повече бестселърът от 96 г. се разпространява на пазара втора ръка. Пасат ІV притежава брилянтни мерки и дава усещане за много високо качество, което се подчертява особено много от благородните материали по арматурното табло. От спомена за началото на 90-те лъха тъга, по-новият Пасат не притежава огромното вътрешно пространство на предшественика. Има също така някои дребни недостатъци в детайла, породени от съвременния натиск за намаляване на производствените разходи.В Пасат ІV се предлагаха пет бензинови и четири дизелови мотора. Както 1.6 литровият с 100 коня, така и 1.8 литровият с 125 к.с. са добър избор за семеен транспорт. Ако обаче сте се разбързали, ще трябва да бръкнете по-дълбоко в джоба. По-яките мотори са скъпи и на бензиностанциите. Освен това, особено V5 с необичайното разположение на пет цилиндъра във форма V, оставя няко въпроси на тема "култура на въртене" без отговор. Нужно е и предупреждение за модела с шестцилиндровия мотор с 193 коня и четири движещи колела, който предлага усещане за висока класа, но на цената на много високи разходи за поддръжка. Това естествено се отнася в пълна степен и за много редкия, предлаган от 01 г. "свръх" Пасат с екзотичния W8-мотор. Икономически напредък може да се осъществи най-вече с TDI моторите с мощност от 90 до 150 коня в 2.5 TDI. Само да не бяха високите цени..., които впрочем се запазват прекалено високи и на пазара втора ръка. От гледна точка безшумното и гладко въртене на TDI проличава необходимостта от догонване на конкуренцията.  Пространството в купето е отлично, освен това седалките, които имат многобройни настройки, са сред най-добрите на пазара, въпреки че понякога се клатят.Сигурността е на много високо ниво в този автомобил. Още предшественикът имаше серийни два еърбета и ABS,  новият модел добави и странични възглавници. Устойчивостта на каросерията в краш-тестовете също е много убедителна. Пасат и особено версия Вариант (комби) са сред най-стабилните като стойност автомобили на пазара. Това прави Пасата скъп за купуване, но и спомага за по-лесната му последваща продажба. Високата цена поставя въпроса "задължително ли трябва да е Вариант?", защото и лимузината предлага отлични пространствени характеристики и по-голям от средното за класа багажник, но се търгува на значително по-реалистични цени. За разлика от педшественика дизайнът на Пасат ІV и в двете версии е отличен. Най-често срещани повредиМотор: повредите засягат преди всичко TDI, в повечето случаи са предизвикани от скъсани ангренажни ремъци и дефектни турбо-компресори. Документирани са и повреди, причинени от прекъснати маркучи на горивната система (дизел)Предна ос: високо износване на щанги и детайлиКаросерия: До 97 г. лошо напасване на вратите и капака, дефектни ключалки и централно заключванеОбратни повиквания в сервизите на компанията: предна ос (99г.), централно заключване (99г.), разпределителен вал при TDI (02 г.) 
Тагове:
fallback
  • #21
    mario ( преди 16 години )
    imam go ot tri meseca navartiah my15000 na metan za sega nikakvi problemi dovolen sam
  • #20
    ММ ( преди 16 години )
    7 години имах Ауди 80-'90 год. За 7 години смених 3-4 пъти тампоните на предните амортисьори, но реших, че е време за смяна на колата. Огледах се, прочетох доста и се спрях на Пасат В5, наричан у нас "четворка". Купих го от немец, първи собственик. Докарах си го сам от Германия- 2000 км. Кеф от всякъде! Комфорт, вървеж, демараж, 8 тонколони, багажник:-)Перфектната кола! Но си дойдох у нас... Колата не е за нашите пътища! Поскърцва тук-там (в Аудито никакъв звук от купето!), друса по неравностите, започна да тропа отпред. И това само за 7-8 хил км! Още й се кефя и не виждам друга кола, с която бих я заменил, освен може би Ауди А6, затова още не искам да мисля какво ме чака по сервизите. Но никой не се жени за жена само заради това, че готви много добре! Трябва да ти е кеф да те хване под ръка и да излезеш с нея! Така е и с колата...
  • #19
    nasko ( преди 16 години )
    imah pasat 90 god 1.8 palna injekciq s klima i 4 el.stakla moga da kaja 4e ot tozi aftomobil nqma po skapan nqma neshto koeto da nesam smenil za 80 hilqdi km.napravo golqm ***
  • #18
    nasko ( преди 16 години )
    imah pasat 90 god 1.8 palna injekciq s klima i 4 el.stakla moga da kaja 4e ot tozi aftomobil nqma po skapan nqma neshto koeto da nesam smenil za 80 hilqdi km.napravo golqm ***
  • #17
    joyenergizer ( преди 16 години )
    Имам Пасат стар 90 година, обаче съм повече от доволен от тази машина. Като се кача в някоя друга кола усещам разликата в полза на пасата. Пък колкото до поддръжката - всички останали автомобили също не биха оцелели без нея - то е ясно. Мисля да си взема още един, но нещо по-ново, но този ще си го пазя, за да се убедя в разликата с по-новите, а тя е, че преди са се използвали по-качествени материали.
  • #16
    joyenergizer ( преди 16 години )
    Имам Пасат стар 90 година, обаче съм повече от доволен от тази машина. Като се кача в някоя друга кола усещам разликата в полза на пасата. Пък колкото до поддръжката - всички останали автомобили също не биха оцелели без нея - то е ясно. Мисля да си взема още един, но нещо по-ново, но този ще си го пазя, за да се убедя в разликата с по-новите, а тя е, че преди са се използвали по-качествени материали.
  • #15
    joyenergizer ( преди 16 години )
    Имам Пасат стар 90 година, обаче съм повече от доволен от тази машина. Като се кача в някоя друга кола усещам разликата в полза на пасата. Пък колкото до поддръжката - всички останали автомобили също не биха оцелели без нея - то е ясно. Мисля да си взема още един, но нещо по-ново, но този ще си го пазя, за да се убедя в разликата с по-новите, а тя е, че преди са се използвали по-качествени материали.
  • #14
    joyenergizer ( преди 16 години )
    Имам Пасат стар 90 година, обаче съм повече от доволен от тази машина. Като се кача в някоя друга кола усещам разликата в полза на пасата. Пък колкото до поддръжката - всички останали автомобили също не биха оцелели без нея - то е ясно. Мисля да си взема още един, но нещо по-ново, но този ще си го пазя, за да се убедя в разликата с по-новите, а тя е, че преди са се използвали по-качествени материали.
  • #13
    joyenergizer ( преди 16 години )
    Имам Пасат стар 90 година, обаче съм повече от доволен от тази машина. Като се кача в някоя друга кола усещам разликата в полза на пасата. Пък колкото до поддръжката - всички останали автомобили също не биха оцелели без нея - то е ясно. Мисля да си взема още един, но нещо по-ново, но този ще си го пазя, за да се убедя в разликата с по-новите, а тя е, че преди са се използвали по-качествени материали.
  • #12
    jeronimo ( преди 16 години )
    imam passat 99g, 1.9TDI, 115HP.Prednicata e goliamo dyrvo.ima 6 (shest!!!) predni aluminievi!!! nosacha, na obshta stojnost okolo 1600 lv (na VW, okolo 800 lv za originalni). S nashte dupki po pytishtata, na vseki 3-4 meseca vse niakoy ot nosachite shte se raztropa!Prednite sedalki sa anti-ergonomochni, inache e ikonomichna, no s remontite ne se vruzva masrafa...
fallback
Последни