fallback

Забравеният от всички Mercedes-Benz W140 S500 Grand Edition

Преди две десетилетия от луксозния модел са произведени само 600 бройки

Mercedes-Benz W140 S500 Grand Edition е една от онези версии, за които най-вероятно дори не сте чували. Германската компания произведе едва 600 такива автомобила през 1999 г., последната година от моделния живот на W140.

Всяка бройка е сглобена ръчно. Всички произведени S500 Grand Edition са боядисани само в черно и са получили редица екслузивни опции. Сред тях си заслужава да бъдат отбелязани 18-инчовите AMG джанти, кожените седалки, воланът с ръчен шев от S600, детайлите от естествен клен, завесите на страничните и на задния прозорец, както и светещите прагове на вратите.  Друга отличителна особеност е използването в салона на кожите Obsidian Black и Parchment Nappa.

Всички тези неща са над това, което собственик получава при покупката на обикновен S500. Новият Grand Edition струва $ 89,500, което е с 2000 долара повече от цената на обикновения S500. И това е напълно оправдано предвид изключителността на модификацията и броя на добавените опции.

В момента ще бъде голям успех да се намери такъв екземпляр за продажба. Един автомобил е пуснат на търг в Калифорния с начална цена от 16 000 долара. Сумата съвсем не е голяма за толкова рядък модел в нелошо състояние, макар че пробегът на автомобила надхвърля 160 хиляди километра.

Mercedes-Benz W140 S500 Grand Edition може и да не е толкова готин колкото W140 S600, но става лесен избор за  тези, за които S500 е добър вариант, но искат да получат редица опции, достъпни само при по-лъскавата версия.

fallback
  • #11
    Радев ( преди 6 години )
    Последната истинска S-класа.- т.нар. "тюлен" или "мечок". Вътре е с размерите на боксониера, а качеството на сглобката и комфортът на возене бяха ненадминати за времето си.
  • #10
    do 112 ( преди 6 години )
    Значи караш кола която вози по-зле от този мерцедес,има по-малко екстри,струва по-малко,върви по-малко,по-тясна е,по-малко маневрена.На първо четене доста си се минал за каквото и да си си дал парите
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-важното нещо в една кола е надеждността.
  • #8
    истината ( преди 6 години )
    този модел, вече отдавна отминали, Мерцедеси са познати като "на гол тумбак - чифте пищови"
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само едната джанта на този Мерцедес, има повече стойност, от твоята френска пластмасова еднодневна кочинa.Трай си там, когато става дума за Автомобили, френски маникюр.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тихо че се излагаш.
  • #5
    Факт! ( преди 6 години )
    Ми стара гробница е нискотехнологичен кошер 3 тона *** кожен салон и радио вътре.Пенсионерска работа.Набира от 0-100 колкото Меган РС с 4-ри цилиндъра.Остарели технологии направо парен локомотив.19 век!
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    112, селяните си личат по-това, че оценяват колите дали взлизат в сервиза или не. На теб най-големия ти кошмар е ще трябва да извадиш 200лв да смениш носач на коша си. Този който си купува S500 тези неща не го вълнуват. Отивай сега да доиш кравата и не стой много в интеренет, че ще те уволнят от кравефермата.
  • #3
    112 ( преди 6 години )
    Ще ви кажа с гатанка:С-сегмента, 10 години, не знае какво е сервиз, не е немски ???
  • #2
    ... ( преди 6 години )
    Кажи ти какъв кош караш?Че си тръгнал да коментирал един от най-истинските автомобили произведени някога
fallback
Последни