fallback

BMW разкри гигантския си кросоувър

Новият всъдеходен флагман на BMW се оказа по-голям от Cadillac Escalade

С представянето на флагманския си кросоувър X7 компанията BMW приключи с оформянето на гамата си кросоувъри. Огромният всъдеход с индекс G07 ще се конкурира на пазара с модели като Mercedes-Benz GLS и Range Rover.Новият BMW X7 е с цели 229 мм по-дълъг от и без това големия BMW X5, като разстоянието между двете оси е с цели 130 мм повече. Така X7 е по-дълъг от Mercedes-Benz GLS и Cadillac Escalade, като отстъпва само с 48 мм на дългата база на Range Rover..В основата на всъдехода е модулната платформа CLAR във версията с двуточкото предно окачване. От BMW обаче са категоични, че X7 не представлява „по-дълъг X5”, а всъдеход, който предлага комфорт, сравним с този на лимузината 7-Series. Салонът е оборудван с 3 реда седалки, като на всеки от тях ще има по 2 кресла. Всяко от тях е с електрическо регулиране. Има възможност вторият ред да се превърне в диван, на който да седнат трима души.Още в базовата си версия автомобилът е получил 4-зонов климатик и паномарев покрив, а като опция се предлага 5-зонов климатик и панорамен покрив Sky Lounge, стълкло върху органите за управление, стереосистема Bowers & Wilkins, както и развлекатерна система Professional за пътниците.На първо време купувачите на BMW X7 ще избират межзу 4 двигателя – два бензинови и два дизелови. Версията xDrive50i с бензинов V8 4.4 развива 452 к.с., докато xDrive40i разчита на редови 6-цилиндров мотор с 340 к.с. Дизеловият B7 е с обем 3,0 литра, като се предлага с 265 к.с. във версията xDrive30d и с 400 к.с. за X7 M50d. Във втория случай агрегатът е с 4 турбини.Всички мотори се съчетават с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic и система за задвижване на четирите колела xDrive, където въртящият момент се прехвърля към предната ос с многодискова муфа. В оборудването на X7 M50d влиза диференциал M Sport с електронна блокировка на задните колела.Всички версии на X7 ще бъдат оборудвани с пневматично окачване с електронноуправляеми амортисьори. Пътният просвет ще може да се пломеня до 80 мм след натискане на бутон на централната консола или с помощта на ключа Display Key. Като опции са достъпни още завиващи задни колела и актимни стабилизатори за напречна устойчивост. Може да се поръча и пакет Off-Road, който добавя 4 режима на работа на управляващата електроника. В режими xSand, xGravel, xRocks и xSnow се променя алгоритъмът на работа на автоматичната кутия, на системата за задвижване на четирите колела, както и времето за реакция на педала на газта и пътния просвет на всъдехода.Както се полага на флагман на марката, BMW X7 разполага с огромен брой електронни помощници на водача. Сред тях са активен круиз-контрол с функция Stop & Go, асистент за завиване и поддържаве на лентата на движение, система за предупреждение за смяна на лентата. Има асистент за паркиране, който включва помощ при движение на заден ход.Новият виртуален цифров кокпит е достъпен още в стандартния вариант, като включва изцяло виртуален приборен панел и централен дисплей с диагонал 12,3 инча. Всичко това се се нарича Live Cockpit Professional, като използва операционна система BMW 7.0, обновява се през интернет и има система за гласово управление Microsoft.Снимки: BMWОще снимки - в галерията горе.

Тагове: BMW X7
fallback
  • #8
    .................... ( преди 6 години )
    Абе те и за Х6 казваха че било грозно и не знам си какво ама го купуват като топъл хляб това определено ще е еталонът в този клас помнете ми думата!
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Грозно.. иначе лукс и параметри сигурно са на ниво.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    интересно ми е кога ще видя на тази платформа ван бмв явно апетита идва с яденето и пазарните ниши са разширяват няма лошо да има и пикап бмв традициите не са това което бяха
  • #5
    бмв ( преди 6 години )
    Здравейте хейтърчета.Колата е невероятна и със сигурност най добрата в класа си по отношение на динамиката и интеграцията на модерни технологии.Бъдете сиугурни, че ще се продава като топъл хляб.
  • #4
    Факт! ( преди 6 години )
    По-голям може и да е но със сигурност е и по-грозен.Тоя толуп какъв двигател го задвижва и отговаря ли на еко нормите.Как минава тестовете да се провери софтуерът!
  • #3
    carpe_diem ( преди 6 години )
    От толко зор да пуснете бързичко материалчето, сте забравили да го дадете първо на заспалата коректорка да ви оправи грешките и резултатът е доста смешен!
  • #2
    Хе хе хе! ( преди 6 години )
    Че Рейндж Ровър въобще няма такъв толуп в гамата си! По размери е близо до Х5 и Q7.Но да с трактори като ескалейда може и да се конКУРира!
  • #1
    Край ( преди 6 години )
    Слагайте му сега парния двигател и можете да претендирате за върха на автомобилостроенето. До 10тина години ще бъдат забранени в белия свят.
fallback
Последни