Германската компания Audi за първи път в съвременната си история е решила радикално да промени логото си. Общият мотив и очертанията на емблемата ще си останат същите, но въпреки това промените ще бъдат най-големите, откакто четирите колела са се появили на колите на производителя от Инголщад.
В близките няколко месеца на всички модели на марката трябва да се появи новото фирмено лого. Изданието QuattroWorld публикува новите знаци, които компанията е подала за регистрация в патентните ведомства в Германия и САЩ. Любопитното е, че от Audi са предложи две нови емблеми.
Първият са същите 4 кръга, но те вече не са пълни и не се пресичат в средата. Вторият знак също е необичаен – той е оформен от две комбинации от полукръгове, които са свързани в центъра.
Защо от Audi са решили да патентоват две различни лога, засега може само да се гадае. Не се изключва възможността, едната от новите емблеми да да бъде поставяна на електрическите модели на марката, които през следващите години ще се увеличават, а втората да бъде предназначена за скъпите и луксозни модели на компанията, които ще се предлагат под възродения бранд Horch.
Засега от Audi не коментират темана. Настоящата емблема с 4 кръга се поставя още на автомобилите на компанията Auto Union през 30-те години на миналия век. Тя символизириа съюзът между 4 фирми - Audi, DKW, Wanderer и Horch.
Снимки: Audi, QuattroWorld