fallback

Новият VW Passat излезе със старите мотори

Моделът смени поколенията на двата най-големи пазара

През 2014 г. в Европа се появи осмата генерация на Volkswagen Passat, като за догодина е предвидено и поредното обновяване на популярния автомобиля. Съществува обаче и „алтернативна” версия на модела, която се продава в САЩ и Китай. Тя излезе през 2011 г. и сега сменя поколенията си. Китайците обичат по-големите автомобили, така че увеличаването на габаритите при Passat е напълно логично. Ако предишната версия беше дълга 4872 мм, то новата дължината е 4933 мм (за сравнение европейският вариант е 4767 мм). Увеличено и разстоянието между двете оси – от 2803 на 2871 мм (срещу 2791 мм при европейския Passat). В Китай обаче моделът запазва старите си двигатели. Седанът ще се появи на пазара с турбомотор TSI с обем 2,0 литра, развиващ 186 или 220 к.с. Скоростната кутия е 7-степенна DSG с два съединителя. На по-късен етап ще излезе и версия с 1,4-литров TSI със 150 к.с. Същият мотор ще бъде в основата и на бъдеща хибридна модификация.Екстериорът на „алтернативния” Passat се отличава по голяма хромирана решетка на радиатора, която прилича донякъде на тази на новия Touareg, а също така на малките доълнителни прозорци на задните врати, които при европейския вариант отсъстват.Базовата версия на новия китайския Passat разполага съ светодиодни фарове, мултимедия с 9,2-инчов екран и с виртуална комбинация от прибори с 10,25-инчов дисплей. Като опция се предлагат матрачни адаптини фарове, предни седалки с електрически настройки и масаж, камери, проекционен дисплей, стъклен покрив и електрическа система за багажника.Производството на новия Passat ще става в съвместното предприятие Shanghai Volkswagen. В САЩ моделът ще се сгробява в завода в Тенеси, като версията за местния пазар ще бъде показана до края на месеца. Тя със сигурност е се отичава от китайската – както по оборудване, така и с двигателите си.Снимки: Autohome.com.cn 

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #15
    GP ( преди 5 години )
    Не съм фен на Фаувееее, но не виждам кое му е нередното на този Пасат. Перфектно се вписва в последното поколение на дизайнерският им език и е напълно логичният наследник на досегашния модел. Още от снимките си личи таксиджийското качество на материалите, но това мен лично не ме учудва. Единствените им премиум предложения си остават Артеон и Туарег...
  • #14
    Who Cares ( преди 5 години )
    Ne miue izvestna druga marka, koiato da predlaga edin i sysht dizajn v prodylzhenie na desetiletiia. POne da biaha pipnali motorite - a to - tam smenili far, tuk smenili reshetka...
  • #13
    gabron ( преди 5 години )
    в щатите карат джета и еос... пасата не го помирисват...
  • #12
    дядо и ряпа ( преди 5 години )
    и като ми запецне едната клапа на климатика тия всичките дисплеи ли трябва да махам??? ми ко удраскам някой лайсничка айй давайте си паричките за тия електронни играчки.... а дизайна на тая кола става все по грозен с по скъпи матеряли.... как го правят???
  • #11
    Абе ( преди 5 години )
    На долните *** е нормално повече да им харесват нежните извивки на жълтите легени!
  • #10
    Факт! ( преди 5 години )
    Пазара им в Америка пропада също както и за другите "премиум" германци Тесла модел 3 ги размазва по продажби.Бие дори Корола която е вторият най-продавани автомобил в Света а доста време беше и първи.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тази кола някаква шега ли е?!?!Гледам снимките и си мисля, че някой си е направил майтап. Прочетох текста и видях, че новината е истина, а фирмата произвеждаща тази каруца е някакъв майтап! Сигурно трябва да си тотално ощетен от чувство за естетика, за да ти хареса това, а да си го купиш сигурно трябва да си освидетелстван.Гледам, че първият писал е с жълта книжка!
  • #8
    none ( преди 5 години )
    ФВ ще глътнат доста вода до края на годината. От една страна не могат да сертифицират половината от моделите си в Европа, от друга в Китай пазара пропадна сериозно (11% само за миналият месец) а там продават 1/2 от колите си каквото и да си представят феновете им. А и като гледам "новият" Пасат ;)))). Повечето китайци може да решат просто да продължат да си карат "старият".
  • #7
    Край ( преди 5 години )
    ММММ браво. Какви седалки, какъв таблет, браво - много лачен.Идва края на немската авто промишленост. Това е края на немската доминация на ЕС. Дали не и края на ЕС.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Те от VW мислят, че със слагането на таблети по таблото са много технологични ли! Да спрат първо да лъжат хората и да си оправят нереално високите цени!
fallback
Последни