Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

PSA Group подготвя пълна електрификация

Всички модели на алианса ще имат версия на ток след 2019 г.

PSA Group подготвя пълна електрификация

Френският алианс PSA Group не подготвя към преход на алтернавни видове гориво, съобщава Carscoops. След 2019 г. всички модели на марките Peugeot, Citroen, Opel, DS и Vauxhall ще имат електрическа или хибридна версия.

PSA Group подготвя цялостна електрификация

В момента се знае за 15 "електрифицирани" модели, които ще се появат на европейския пазар в близките две години. Част от тях - Peugeot 3008, Peugeot 508 и 508 SW, DS7 Crossback E-Tense 4×4, Citroen C5 Aircross, Opel Grandland X и Vauxhall Grandland X ще бъдат пълни хибриди.

За основа на всички модели ще бъдат универсалните модулни платформи CMP и EMP2, което еднакво добре подхождат както за традиционните автомобили с ДВГ, така и за съвременните електрически коли.

PSA Group подготвя цялостна електрификация

Един от първите представители на бъдещата моделна гама на алианса този месец стана кросоувърът DS3 Crossback E-Tense, който е оборудван с електродвигател с мощност 136 коня, който осигурява пробег до 300 км с едно зареждане на батерията.

Снимки: PSA Group

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Искрен ( преди 8 месеца )
    Хубаво е че и PSA се ориентираха, че трябва да работят към електрификация, към момента това е единствената алтернатива на ДВГ. Иначе гледам хората коментират дизеловия им хибрид. Аз карам Pegueot 508 Hybrid4, това дизел/хибрид от няколко години. Като изключим факта, че нямаше от къде да си го купя в България (втора ръка), колата си работи отлично, разхода е нисък, ползват се всички предимства на това, че има електро мотор, особено в градски задръствания и т.н.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 8 месеца )
    Има, няма две мнения, ама аз не познавам собственик на дизелова кола с такава система дето да не я е изключил. Ама не съм представителна извадка, може да има такива дето й се кефят.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    вин ( преди 8 месеца )
    Сигурно и дизел със старт/стоп системи няма, понеже се гаси и пали, а?
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: Вин ( преди 8 месеца )
    В градски условия кога ще загрее нафтовата печка, че да почне да се гаси и пали при нужда? Ти на хибрид качвал ли си се и карал ли си? А знаеш ли колко кофти е на дизеловият хибрид да се пали и как гадно се усеща. Има тестове по въпроса. Чети преди да пишеш. Пак ти казвам, че дизел и хибрид при лека кола не става. Ако ставаше, японците щяха да го направят отдавна. Прави ли са опити от Тойота но не се получава просто.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до: Вин ( преди 8 месеца )
    Нещо си се поувлякъл ми се струва с копи/пейста! Характеристиките на книга не ме вълнуват. Вълнуващото е това, което се случва на пътя, а там нищо не се случва просто защото нямат продажби, а нямат продажби, защото не са направили нищо съществено. Хибрид не е просто на една кола с ДВГ да сложиш батерия и електромотор. Вземи поне малко прочети за хибридите, запознай се малко, после прочети за дизелите,запознай се,помисли колко добре ще е на един дизел непрекъснато да пали и гасне и кога ще загрее
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    вин ( преди 8 месеца )
    Редактирай тази колаСравнение DS5 2.0 Hybrid4 (200 Hp) Airdream 2.0 HDi (160 Hp) Automatic 2.0 HDi (160 Hp) 2.0 BlueHDi (180 Hp) Automatic 2.0 BlueHDi (150 Hp) 2.0 BlueHDi (120 Hp) 1.6 THP (200 Hp) 1.6 THP (155 Hp) Automatic 1.6 e-HDi (115 Hp) Airdream EGS6 Alfa RomeoAudiBentleyBMWBugattiChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDaihatsuDodgeDSFerrariFiatFordGreat WallHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaLamborghiniLanciaLand RoverLexusMaseratiMazdaMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMoskvichNissanOpelPeugeotPorscheRenaultRoverSaabSeatSkodaSmartSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTrabantVAZVolkswagenVolvoВиж всички марки Марка Citroen Модел DS5 Генерация DS5 Модификация (Двигател) 2.0 Hybrid4 (200 Hp) AirdreamРедактирай тази кола Брой врати 5Редактирай тази кола Мощност 200 к.с.Редактирай тази кола Максимална скорост 211 км/чРедактирай тази кола Ускорение 0 - 100 км/ч 8.6 с.Редактирай тази кола Обем на резервоара 60 л.Редактирай тази кола Година на пускане в производство 2012 г.Редактирай тази кола Година на спиране от производство 2015 г.Редактирай тази кола Тип на купето ХечбекРедактирай тази кола Брой места 5Редактирай тази кола Дължина 4530 мм.Редактирай тази кола Широчина 1871 мм.Редактирай тази кола Височина 1539 мм.Редактирай тази кола Колесна база 2727 мм.Редактирай тази кола Предна следа 1575-1582 мм.Редактирай тази кола Задна следа 1599-1609 мм.Редактирай тази кола Минимален обем на багажника 325 л.Редактирай тази кола Максимален обем на багажника 1145 л.Редактирай тази кола Мощност на ел. двигател 37 к.с./2500 об/минРедактирай тази кола Въртящ момент на електрическия двигател 200 НмРедактирай тази кола Мощност на ДВГ 163 к.с./3850 об/минРедактирай тази кола Въртящ момент на ДВГ 300 Нм/1750 об/минРедактирай тази кола Разположение на двигателя Отпред, напречноРедактирай тази кола Обем на двигателя 1997 см3Редактирай тази кола Въртящ момент 450 НмРедактирай тази кола Горивна система Дизел КомънрейлРедактирай тази кола Турбина Турбокомпресор / ИнтеркулърРедактирай тази кола Разположение на цилиндрите РедовиРедактирай тази кола Брой цилиндри 4Редактирай тази кола Диаметър на цилиндрите 85 мм.Редактирай тази кола Ход на буталото 88 мм.Редактирай тази кола Тип гориво Хибридно - дизел / електричество Редактирай тази кола Задвижване Пълно (4x4)Редактирай тази кола Брой скорости (автоматична скоростна кутия) 6Редактирай тази кола Предно окачване независимо тип McPhersonРедактирай тази кола Задно окачване независимо пружинно окачванеРедактирай тази кола Предни спирачки Дискови вентилираниРедактирай тази кола Задни спирачки ДисковиРедактирай тази кола АБС имаРедактирай тази кола Тип управление Кормилна (Зъбна) рейкаРедактирай тази кола Минимален диаметър на завой 11.2 м.Редактирай тази кола Разход на гориво - градско 3.1 л./100 км.Редактирай тази кола Разход на гориво - извънградско 3.6 л./100 км.Редактирай тази кола Разход на гориво - комбиниран 3.4 л./100 км.Редактирай тази кола
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до: Вин ( преди 8 месеца )
    Работещ, значи работещ за това за което е предназначен – икономия! Нямат такъв! Дизеловият никой, който поне малко разбира от ДВГ не би си го купил. Хибрид и дизел са несъвместими неща. Говоря конкретно за лек автомобил! Ако разбираше поне малко, нямаше да пишеш глупости, а поне щеше да помислиш защо НЕ става! Не е цената! Хайде мисли!
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 8 месеца )
    И защо реши че няма работещ такъв? Още от 2011 DS 5 го има с дизел хибридна с-ма и не съм чул да не работи.Просто заложиха на дизел хибридите, две по скъпи с-ми събрани в едно, а явно се наложиха по малки бензинови двигатели+Ел. двигатели, като по изгодно за производство.Те и това започват да правят.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    За електрификяцията е ок и китайците ще им ги направят нещата макар на първата снимка да виждам Мицубиши i-miev с френски емблеми. За хибридите съм скептичен. Те до сега нямат работещ такъв. Пробваха разни варианти, но не им се получи. Най-големият им провал беше дизеловият хибрид. Още тогава казах, че няма как да стане тази работа, а тук феновете на нафтата ми скочиха, но се видя, че бях прав. Та без добър хибрид как мислят всичките да ги правят хибриди? Или е поредната заблуда на органите?