В най-скоро време Renault Megane GT може да се сдобие с двигателя на доста по-мощния си събрат Megane RS, като това ще се окаже най-голямата промяна, планирана за предстоящия фейслифт на версията.
GT е позициониран точно под RS и се справя успешно със задачата да предлага спортни емоции и ежедневна употреба, подкрепени от EDC трансмисията с два съединителя и системата за четири задвижващи колела 4Control. Сега Megane GT се задвижва от 1,6-литров бензинов турбо мотор с мощност 205 конски сили, който е дериват на агрегата от Clio RS където мощността му е 200 конски сили.
Новият 1,8-литров бензинов мотор, който дебютира при Alpine A110, се използва и при Megane RS във вариант на мощността 280 конски сили и замести популярния 2-литров турбо двигател, който задвижваше Megane III RS. Но французите обявиха, че няма да инвестират повече в развитието на застарелия 2-литров мотор и жизненият му път приключи.
Предполага се, че при Megane GT 1,8-литровият мотор ще е с по-ниска мощност – между 220 и 230 конски сили, а най-смелите прогнози са, че този двигател ще се появи и при следващата генерация на Clio RS, която се очаква с идващата смяна на поколенията на популярния модел от сегмент В.
Ако това се случи Renault ще разполага с един спортен мотор, който ще използва в цялата си RS гама плюс Alpine, което естествено ще доведе до по-ниски производствени разходи и ще гарантира развитието и експлоатацията му и в дългосрочен план.