И тази година начело в класирането са японски марки, като в петицата влизат също и американски марки. Първо и второ място са заети от Toyota и Honda.
Според класирането през тази година американските производители са подобрили своя имидж. Изследването на списанието се фокусира върху оценката, която самите потребители дават на своя автомобил в няколко ключови области, като безопасност, качество, цена, поведение на пътя, вредни емисии, дизайн и технологически иновации.
Потребителите определят и кои от тези фактори имат най-голямо значение за потребителите при решението им да закупят нов автомобил. Данните се базират на анкета сред 1 720 души, чиито семейства притежават поне един автомобил.
От отговорите през тази година става ясно, че при купуването на нов автомобил американците държат най-много на безопасността. 63% от участвалите в анкетата са посочили тази характеристика на първо място. На второ място е качеството – 58%.
Списанието е подредило и автомобилите с най-лош имидж сред своите собственици. Вероятно доста изненадваща за повечето европейци е лошата оценка давана от американците на марка като Audi. Това за сетен път показва, че имиджа на дадена марка е сложна категория, която се гради от много комплексни фактори, които могат да варират значително в различните страни. Ето подреждането направено на базата на анкетата направена от Consumer Reports:Най-добриToyota – 189 точки
Honda – 146 точки
Ford – 112 точки
Chevrolet – 110 точки
GMC – 102 точкиНай-лошиBuick – 25 точки
Mercury – 22 точки
Mitsubishi – 21 точки
Audi – 14 точки
Acura - 8 точки