IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

„Калашников” вече прави и електромобили

Оръжейният концерн представи модел на ток, както и хибридно бъги

„Калашников” вече прави и електромобили

Концернът „Калашников” използва изложението „Армия-2018”, което се продежда в Москва, за да покаже своите разработки не само при оръжията, но и при автомобилите. Производителят на легендарния автомат явно гледа към бъдещето, тъй като залага на електрическо задвижване.

„Калашников” вече прави и автомобили

Първата машина е малък електромобил – UV-4, чийто размери са дължина 3440 мм, широчината – 1530 мм и височина – 1730 мм. Теглото на електромобила е 650 кг., като той е предназначен не само за специални клужби, но и за „гражданския” пазар.

Машината донякъде напомня на Renault Twizy, като задвижването е поверено на електромотор с мощност 68 к.с., който се зарежда от литиево-желязна-фосфатна батерия. Електромобилът може да развива максимална скорост от 80 км/ч, а пробегът му с едно зареждане е 150 км.

Втората машина на „Калашников” е бъги със задвижване на четирите колела, което е предназначена за нуждите на армията.  Автомобилът се казва OV-2, като разчита на хибридно задвижване и може да вози до 4 човека, в това число и шофьор.

„Калашников” вече прави и автомобили

Задната ос на машината се задвижва от двигател с вътрешното горене и мощност 57 к.с., а предната – с електромотор със 75 к.с.
Военния всъдеход е получил пружинно окачваве с хидравлични амортисьори. Размерите му са по-малки от тези на UV-4 – дължината е 2900 мм, широчината – 1800 мм, а височината – 1500 мм.

Концернът е готов и с електрически мотоциклет – SM1, който също е разработен по поръчка на Министерството на отбраната на Русия. Машината развива до 90 км/ч, като с едно зареждане изминава 150 км. Задвижването става с помощта на мотор с постоянен ток от литиево-йонна батерия.

„Калашников” вече прави и автомобили

Инженерите на „Калашников” са поставили на SM1 окачване с пружино-хидравлични амортисьори и предна телескопична вилка. Дължината на мотоциклета е 2200 мм, а височината – 1300 мм.

Снимки: Калашников медия

0 от 500