IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota ще плати 242 млн. долара заради катастрофа

Съдът реши, че седалките на Lexus ES са дефектни и причиняват наранявания

Toyota ще плати 242 млн. долара заради катастрофа

Американски съд постанови изплащането на компенсация от страна на компанията Toyota в размер на 242 млн. на семейството, което преди 2 години е катастрофирало със своя Lexus ES. Седанът е бил ударен отзад от друг автомобил на пътя, като возещите се в него – семейството с две малки деца, са получили сериозни наранявания.

Toyota ще плати 242 млн. долара заради катастрофа

По време на съдебното дело представителят на пострадалите е настоявал, че причината за травмите на мъжа, жената и двете деца е в конструкцията на предните седалки на японския седан, съобщава Bloomberg. Според обвинението, в Toyota са знаели за дефекта, но не са предприели мерки за отстраняването му.

В крайна сметка съдът е решил, че Toyota трябва да плати лечението на семейството, а също така солидно обезщетение, както и глоба. Общата сума е 242 млн. щатски долара, като от тях 142 млн. са различни глоби, а 100 млн. отиват за пострадалите – за лечение и морални вреди.

На свой ред от японския производител обявиха, че уважават решението на съда, но считат, че получените от семейството травми се дължат на „няколко фактора, а не на проблем с дизайна или производството на Lexus ES300”.

Снимка: Lexus
 

Тагове: toyota lexus es
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тръмпи ( преди 1 година )
    При втори подобен случай - още 250 милиона. 100 подобни случая - 25 милиарда. 5000 подобни случая - 1 трилион и бюджетът ни е закърпен.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И как е доказан конструктивния дефект?
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Както пише в музея на Мерцедес в Щутгард, Мерцедес и Волво са единствените марки в света, които доброволно и активно разработват системи за сигурност. Всички други марки следват тенденциите и законите. В последните години повече компании започнаха да се надпреварват при електронните системи за сигурност, но японските със сигурност не са от тях.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    не мога да разбера какво общо има ряздухания дизелгейт с производството на опасни за живота на шофьора и пътниците автомобили и то от марка която има пренеции за премиум
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами ВАГ групата предимно бълва канцерогенните отрови в атмосферата - доказано многократно и от независими източници. Неслучайно половината им мениджмънт 'възмъжава' по затворите. Да не говорим че европеските стандарти за емисии легализирали масовото разпространение на канцерогенниците въобще са дело точно на лобистките напъни на ВАГ.
  • #4
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Поредната супер яка статия, която ще осмисли жалкият, нещастен животец на форумната ВАГонетка. Давай ВАГи! Ти си!
  • #3
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тея всички останали граждани си подбират само да вдишват сажди от ВАГ групата сигурно ?
  • #2
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    да, японска скромност - за разлика от ВАГ които освен клиентите си систематично убиват и всички останали граждани.
  • #1
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    да тази марка систематично убива клиентите си по един или друг начин !