fallback
Коментари ( 21 )
Напиши коментар
-
#21
комедиантите трият яко всеки линк към тубата, доказващ нещо извън техните обикновени глупости!В случая ускорението замерено с GPS на поне 3 коли с предно, някои с по-малка мощност но ускоряващи по-добре от това рено!
-
#20
Голф Р на автосалона в София беше 107к лева и нямаше Ел.седалки.Реното ще е 70к лева ,но когато една Тойота ярис струва 32к лева ,нама какво да коментираме .В днешно време всички коли са много над реалната цена
-
#19
че ти какво си очаквал? рено е било и си остава ширпотреба отвсякъделошото е, че има много корейски и японски фирми-ширпотреба със значително по-добро качество и добра цена!
-
#18
Качвах се в него да го разгледам.Първото усещане е на много евтина кола.Все едно си в дизелов Меган .Всичко е идентично.Гадна пластмаса навсякъде,дори и алкантарата на волана евтинееше.Иначе отвън имаше вид с широките калници.Цена - от 65000 лв.
-
#17
Времената може да ги видите в тубата, измерени както трябва с GPS!А "възхитения от екологията" на 1.8 литровото надуто от турбото моторче, може да се замисли за ресурса му и какво ще струва на природата постоянните ремонти ... Все пак говорим за рено - марка заемаща последните места по надеждност и качество последните 10-15 години във всички класации, навсякъде по света!
-
#16
А и не става дума само за пари и ускорение от 0 до 100 км/ч. Меган РС 280 к.с. Спорт е настроен за комфортно ежедневно каране без да ви изпадат пломбите по българските пътища. С Трофей версията от Рено вярват че могат да счупят рекорда на ринга за кола с предно предаване, без да е най-бърза от 0 до 100 км/ч. И накрая двигателя на Меган РС е 1.8 срещу 2.0 литра за останалите което дава по-голям шанс на Рено да покрие средните еконорми на Евро7: ФВ ще продължат ли да продават Голф ако плащат глоби
-
#15
(Незнам каква е причината за това лошо врвме от 0 до 100)Като не знаеш би ли посочил един сериен модел с предно който да е с ускорение 5.5сек или по-бързо до 100 и ще разбереш причината
-
#14
Незнам каква е причината за това лошо врвме от 0 до 100
-
#13
Една дачийка ще е същата работа ама поне ще си струва парите
-
#12
Меган РС не е лек изобщо. Около 1550 кг. е. Ако ви се струва лек ... Отделно ако може да се вярва на слуховете цената на версията 280 к.с. ще е около 55К лв. за България. Вероятно трофей версията 300 к.с. ще е с около 10К нагоре (мое предположение), с което ако съм прав ще е с поне 10К лв. по-евтин от ентри версията на Голф Р на който ако му се сложат и прилични екстри ще отиде поне на 85К (знам че 20К са пари за семки за ФВ феновете, ама за останалата част от човечеството са си пари).
1 - 10 от 21
първа < 1 2 3 > последна