+ Достатъчно пространство, изтегляща се задна седалка, ниски ценови нива- ESP в не всички версии, малък багажник, висок кант на багажника, непрактично разположени инструменти, колеблива стабилност в завои
История на модела 10/01 Представяне на хеч-бек лимузината с 3 и 5 врати. ABS и 6 еърбега серийно, бензинови мотори от 103 до 170 к.с. и един комън-рейл дизел с 115 к.с.2/02 Нови 1.2 литра бензин и 1.9 литра дизел, двата с по 80 к.с.1/03 Представяне на комби Multi Wagon с двете дизелови версии или бензин 103 или 133 к.с.
Версията с 5 врати е почти като комби, пространството е основната му сила. Като продажби Stilo с 3 врати не върви добре, в Западна Европа почти няма интерес към него като нов, затова препоръчителна е тази с 5 врати. Тя предлага много място на седящите в купето и една надлъжно изтеглящата се задна седалка. Комбито Multi Wagon се препоръчва на всеки, на който често му се налага да превозва доста багаж, защото 295те литра багажник прерастват лесно в 440 литра. Обзавеждането за сигурност обхваща до 8 въздушни възглавници; ABS със спирачен асистент помагат при внезапни спирания. Двата дизелови мотора дърпат много добре и превъзхождат някак безрадостните си бензинови събратя не само на бензиностанцията. Жалко, че не разполагат с филтър за вредните частици. Въпреки големите надежди на Фиат, свързани със Stilo, моделът се оказа аутсайдер на пазара, което дава шансове да се намери втора ръка мощен дизел на добра цена. Все пак не е зле в тази цена да се калкулират и непланирани посещения в сервиз.
Най-често срещани повреди: Мотор: Аварии, недефинируеми шумове (бензин до 2003), течове на масло, дефектно турбо (дизел до 2002)Инжекцион: Смущения в мениджмънта на мотора (особено 2002), потенциометър на дроселната клапа (2003)Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)Електрика: дефектни свещи, чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега, 2003 година обратно повикване в сервизите заради контролния уред на еърбега за главата.