fallback

Фиат Стило/Fiat Stilo

+ Достатъчно пространство, изтегляща се задна седалка, ниски ценови нива- ESP в не всички версии, малък багажник, висок кант на багажника, непрактично разположени инструменти, колеблива стабилност в завои

 История на модела 10/01 Представяне на хеч-бек лимузината с 3 и 5 врати. ABS и 6 еърбега серийно, бензинови мотори от 103 до 170 к.с. и един комън-рейл дизел с 115 к.с.2/02 Нови 1.2 литра бензин и 1.9 литра дизел, двата с по 80 к.с.1/03 Представяне на комби Multi Wagon с двете дизелови версии или бензин 103 или 133 к.с.Версията с 5 врати е почти като комби, пространството е основната му сила. Като продажби Stilo с 3 врати не върви добре, в Западна Европа почти няма интерес към него като нов, затова препоръчителна е тази с 5 врати. Тя предлага много място на седящите в купето и една надлъжно изтеглящата се задна седалка. Комбито Multi Wagon се препоръчва на всеки, на който често му се налага да превозва доста багаж, защото 295те литра багажник прерастват лесно в 440 литра. Обзавеждането за сигурност обхваща до 8 въздушни възглавници; ABS със спирачен асистент помагат при внезапни спирания. Двата дизелови мотора дърпат много добре и превъзхождат някак безрадостните си бензинови събратя не само на бензиностанцията. Жалко, че не разполагат с филтър за вредните частици. Въпреки големите надежди на Фиат, свързани със Stilo, моделът се оказа аутсайдер на пазара, което дава шансове да се намери втора ръка мощен дизел на добра цена. Все пак не е зле в тази цена да се калкулират и непланирани посещения в сервиз.   Най-често срещани повреди: Мотор: Аварии, недефинируеми шумове (бензин до 2003), течове на масло, дефектно турбо (дизел до 2002)Инжекцион: Смущения в мениджмънта на мотора (особено 2002), потенциометър на дроселната клапа (2003)Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)Електрика: дефектни свещи, чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега, 2003 година обратно повикване в сервизите заради контролния уред на еърбега за главата.
Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Uvajaemi kolegi,nadahani kam nemskite vozila i po malko nadahani kam tiah...Ve4e 8 godini karam italianski avtomobili i kato kazvam karam naistina karam.Smenih za tova vreme okolo 10-11 ma6ini i to ne za drugo a za6toto iskah da dobia predstava za cialata gama ot modeli na Fiat Group.Predi mesec re6ih da zaloja na nemskoto "ka4estvo" (za tezi koito ne sa videli kavi4kite neka4estvo) i zapo4nah da tarsia nemska kola pokolenie okolo 2000 godina.V prodaljenie na dve sedmici se ka4ih i probvah 2-3 Audi A4,VW Passat,BMW 320d,Opel Astra,Mercedes C220 cdi,pri tova vsi4ki kombita.Re6ih 6te vzema nemsko za da darji cena.Triabva da vi kaja koelgi 4e nemcite mogat mnogo mnogo da se u4at i da vzaistvat ot italiancite (te i bez drugo ne mogat da go napraviat ako ne go otkradnat) po otno6enie na dinamika,komfort,stabilnost na patia,elementarno izpalnenie kakto i leka i evtina poddrajka. Popadnah na Fiat Stilo i za moe ogromno 6tastie popadnah na kolata koiato tarsia i koiato mi dava vsi4ko koeto nemskite GOTINI vozila ne mogat da go dadat.Ne moje motori nad 110 i pove4e konski sili i to coommon rail tehnologia da se darjat kato niakoe kuco magare s koeto triabva da podhojda6 s tarpenie i vnimanie za da go kara6 da varvi.Ve4e 10 dni sam sobstvenik na Stilo,Multi Wagon 1,9 JTD 115 konski sili i triabva da vi kaja 4e tova jivotin4e slaga v djoba si po parametri ne malovajni vsi4ki nemski vozila koito opisah po gore.Edin savet kam kolegite koito samo sa 4uvali za italianski koli: Ne razprostraniavaite sluhove i mitove za ne6to koeto ne poznavate.Ka4ete se i karaite ne6to proizvedeno ot Fiat Group,no mu navartete pone 4-5 hil km. i togava,no savsem obektivno si priznaite koe e po dobratata kola.A na tezi koito sa super fanatizirani kam nemskoto neka4estvo: Blagodaria Vi nai iskrenno za6toto va6eto mnenie i va6ata nekompetentnost poddarja na italianskite koli niska cena i az se naslajdavam na nov 5 godi6en avtomobil s FULL ekstri za skromnata cena ot 9000 lv,a Vie si karaite tarataikite ot predi 10-11 godini i se 4udete kak da si zadeliate pari4ki za remontite na prednicite,a pazi boje na niakoi po seriozen defekt po motora.Blagodaria na vsi4ki za vnimanieto.Leko i bezavariino patuvane na vsi4ki!!!
  • #8
    gogo ( преди 16 години )
    Фиат ли е- не ми го хвали
  • #7
    asd ( преди 16 години )
    napalno sam saglasen s borisov ,tova e 1 strahoten avtomobil mnogo stabilen i pargav ,palen sas mnogo ekstri prosto nai dobriq za cenata si,respekt
  • #6
    borisov ( преди 16 години )
    максимално просто окачване но много здраво носачи закачени на мост а не направо на купето като при други. допълнотелна греда между пружините и даите да се разберем между 3 и 5 врати има огромна разлика в полза на 3 те врати като първата е центъра на тежестс кати при 3 те врати е много по ниско от там и голямя устоичивост в завои.Друго неино качество в плус е пъргавината която на пътя е голямо предимство пред доста коли които макар и по мощни са по тежки и по тромави. Друго качество е маневреноста и много чувствително и прецизно управление по добра според мен от bmw и audi в същиа клас чиато версиа като дизаин излиза 4 години по късно макар създателя и да е един и същ италианец
  • #5
    ivo ( преди 16 години )
    и аз имах фиат. супер голями болклуци. черпих повече когато се отървах от него отколкото когато си купих друга кола.
  • #4
    Novakov ( преди 16 години )
    kogato subere6 pari za hubava kola moje da zapovqda6 na kakvoto i da e rastoqnie .te fiatite sa evtini ama pak sa i mn pargavi.takiva otvorkovci deto sa si kupili golf 3 ili bmw 3 gi obikalqm
  • #3
    lottbrock ( преди 16 години )
    за съжаление проблемни се оказват и парктроник датчиците,хлопането на кората на багажника и още куп дребни неща
  • #2
    mxr ( преди 16 години )
    тоя дет го е писал това със сигурност е виждал повече коли от тебе дет си се набутал с италиански кош,ама пък нов и евтин,а и задай си въпроса що е толкова евтина и хубава,а има толкова малко продажби като нова.Просто си е типичния некачаствен и евтин фиат и идеалната кола за българския *** дето иска без пари да кара кола след 2000 г.
  • #1
    mitko ( преди 17 години )
    koito e pisal tova sigurno ne e sedal na tazi kola.perfektna e ot sekade v sravnenie s drugite ot neinia klas.a za obema na dvuvratkata tva e vapros na vkus na kupova4a.
fallback
Последни