fallback

Фиат Стило/Fiat Stilo

+ Достатъчно пространство, изтегляща се задна седалка, ниски ценови нива- ESP в не всички версии, малък багажник, висок кант на багажника, непрактично разположени инструменти, колеблива стабилност в завои

 История на модела 10/01 Представяне на хеч-бек лимузината с 3 и 5 врати. ABS и 6 еърбега серийно, бензинови мотори от 103 до 170 к.с. и един комън-рейл дизел с 115 к.с.2/02 Нови 1.2 литра бензин и 1.9 литра дизел, двата с по 80 к.с.1/03 Представяне на комби Multi Wagon с двете дизелови версии или бензин 103 или 133 к.с.Версията с 5 врати е почти като комби, пространството е основната му сила. Като продажби Stilo с 3 врати не върви добре, в Западна Европа почти няма интерес към него като нов, затова препоръчителна е тази с 5 врати. Тя предлага много място на седящите в купето и една надлъжно изтеглящата се задна седалка. Комбито Multi Wagon се препоръчва на всеки, на който често му се налага да превозва доста багаж, защото 295те литра багажник прерастват лесно в 440 литра. Обзавеждането за сигурност обхваща до 8 въздушни възглавници; ABS със спирачен асистент помагат при внезапни спирания. Двата дизелови мотора дърпат много добре и превъзхождат някак безрадостните си бензинови събратя не само на бензиностанцията. Жалко, че не разполагат с филтър за вредните частици. Въпреки големите надежди на Фиат, свързани със Stilo, моделът се оказа аутсайдер на пазара, което дава шансове да се намери втора ръка мощен дизел на добра цена. Все пак не е зле в тази цена да се калкулират и непланирани посещения в сервиз.   Най-често срещани повреди: Мотор: Аварии, недефинируеми шумове (бензин до 2003), течове на масло, дефектно турбо (дизел до 2002)Инжекцион: Смущения в мениджмънта на мотора (особено 2002), потенциометър на дроселната клапа (2003)Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)Електрика: дефектни свещи, чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега, 2003 година обратно повикване в сервизите заради контролния уред на еърбега за главата.
Тагове:
fallback
  • #19
    stil4o85 ( преди 14 години )
    мойто стило го карам вече 2-ра година.Плюс това е такси;жтд 115 просто е супер колата;само електроника е кофти.
  • #18
    Desislav ( преди 15 години )
    znachi ako q zakachish na komputer v service na fiat mislq che nai veroqtno shte ti izleze airbag-a na sedalkata..otdolu pod sedalkata imash edna shina s kabeli izdurpai i razbutai buksite..stegni gi ako mojesh po nqkakuv nachin i rabotata e gotova... lampata izchezva..moje da stava vupros i za drugata sedalka..gledai shofiorskat sedalka da ne q vdigash mnogo mnogo.. uspeh..
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    разкачаш всички куплунзи под седалката и пръскаш с контактен спрей, изчакваш да изсъхне и пробваш дали има ефект
  • #16
    qstyle ( преди 15 години )
    Колеги имам Стило от 2002 г, за 6 години съм сменил:Съединител;Комлект 4броя бубини;Машинки за стъкла;Дискове;Генератор;Предно окачване.Колата е едва на 15000 км.Какво ли следва предвид лампата на airbaga и не отключващите се централно замръзващи врати.
  • #15
    desislaw m ( преди 15 години )
    колеги аз карам стило от 2 год ,като маотор съм изключително доволен /1.6-103 к.с./ но постоянно ми свети датчика за еърбега на пътника отпред.Има ли сервиз който може да ми помогне във Варна.Моля помогнете ми ако имате някаква информация.Благодаря.
  • #14
    desislaw m ( преди 15 години )
    колеги аз карам стило от 2 год ,като маотор съм изключително доволен /1.6-103 к.с./ но постоянно ми свети датчика за еърбега на пътника отпред.Има ли сервиз който може да ми помогне във Варна.Моля помогнете ми ако имате някаква информация.Благодаря.
  • #13
    Desislav ( преди 15 години )
    Здравейте. Преди 2 години си купих фиат браво 1.9jtd. и точно толкова го карах преди да си купя стило 1.9jtd. Бравото за тея две години му сменях масла и филтри. Навъртях му 50000км и единствената част която съм сменил е едно каре, като имате представа какви пътища имаме в България. Правете си изводи. Колата вървеше супер. Стилото обаче излезе такава "***" , че като се замисля колко части смених още като я купих лошо ми става. Има едни тампони на задния мост дето се късат като вестник. Имайте го предвид. Струват от 80 до 102лв. единия. Иначе сега е 6 точки. Целия филм е от кой купуваш колата, как я е карал и дали е била поддържана. Според мен за цената си заслужава и то много. Върши същата работа каквато вършат и С-класите. Благодаря Ви.
  • #12
    MILKA KAMILKA ( преди 15 години )
    Абсолютно споделям мнението на Анонимен .Карам "Стило"от 1 година и няма абсолютно никакви забележки.Мисля че за кола на тази цена с толкова екстри и такава возия е номер едно .
  • #11
    1912 ( преди 16 години )
    Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)Електрика: чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега, Tezi neshta sa si taka ! Karam stilo polovin godina ve4e ! Nqmam absolutno nikakvi zabelejki povredi i neto4nosti .. ! no saedinitelq i skorostnata kutiq koito sa v tqsna vrazka naistina sa mn zle .. i airbag-a naistina premigva okolo 10-na puti pri zapalvane na motora !
  • #10
    izvesten ( преди 16 години )
    Az puk takiva v4era6ni..deto mnogo znaqt da obikalqt drugite...samo 6toto sili4kata im stiga samo do tam da natisnat pedala i da stanat golemi muje ...gi izmukvam direktno ot prednata sedal4ica i li4e v lice gi pitam dali sa tolkova erbap..bqgala..4e koq ne bqga selskii xaxa
fallback
Последни