Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

Моделът вероятно ще има батерия с капацитет 70 кВтч и електрически двигател с мощност 270 к.с.

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

MINI показа скици на някои детайли от бъдещия си първи електрически модел. Очаква се премиерата на компактния автомобил да се състои през 2019 г., когато британската марка отбелязва 60-ата си годишнина.

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

Прототипът на серийната версия на електрическия автомобил бе показан на автосалона във Франфурт миналата година. Mini Electric Concept (на първата снимка)получи необичайна решетка с жълта вложка, светодиодна оптика и задни светлини с рисунка на британското знаме, както и джанти с асиметричен и футуристичен дизайн.

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

Съдейки по новите изображения, които разпространи производителят, много от тези елементи ще преминат към серийната версия на електрическия автомобил. По-специално, колата ще получи джанти с четири спици, както и плътна радиаторна решетка с изразителна жълта линия.

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

Техническите характеристики на модела още не са разкрити, но се очаква той да взаимства електрическата трансмисия, която дебютира в прототипа BMW iX3. Така, първото електрическо MINI вероятно ще има батерия с капацитет от 70 кВтч и електрически двигател с мощност 270 к.с.

Снимки: MINI

Тагове: mini
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 6 месеца )
    Как да няма? Веднага, след влизане в по-голяма яма по българските пътища и мога да се хвана на бас, че вече всички имаме асиметрични джанти! Даже и гумите след много дупки стават асиметрични, особено ръфнлет!
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Джанта ( преди 6 месеца )
    Умнци, асиметрична джанта няма, защото колата не може да върви с такова чудо. Има асиметричен външен дизайн, което е нещо мнооого различно.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    peposhi ( преди 6 месеца )
    Качи се на едно i3 и го напъни да видиш за какво става въпрос... Заради леката каросерия и електрическият двигател 170-те коня се чувстват като 250...
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Няма как да е до 100 електромобилите са по-бързи само до 60 а до 100 времето им е приблизително еднакво при близка мощност може да се провери от който и да е електромобил включително I3 и Model 3
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    i3 ( преди 6 месеца )
    Ползвал съм i3 под наем в Германия. И при ръчка на светофарите, пак прави над 100 км. С 1/3 на тая батерия. Със 70 киловата 300-400 са реални. Само дето i3-йката с тея 170 коня как взема старта на M3 (по официални данни и тест на BMW), изобщо не ми се мисли тва купе с 270 коня какъв самолет ще е. Сиг. до 90-100 M3 ще е отзад.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Е 35-хиляди доларовата тесла, ако се появи изобщо някога ще има батерия от 50 кВтч, минито ще има от 70, явно че пробега му ще е по-голям от този на стандартния модел 3.
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    .... и ще има пробег от 110 км. с едно зареждане.