fallback

Akrapovic направи изпускателна система за BMW M5: чуйте как звучи!

Титаниевите тръби добавят 11 к.с. към мощността на спортния седан

Компанията Akrapovic подготви първата в света титаниева изпускателна система за седана BMW M5 (F90). Подробности за нея бяха разкрити в YouTube-канала HartyoorautosNL. Титаниевата система тежи с 9,5 кг. (около 40%) по-малко от стандартНата за модела. Тя има карбонови тръби на ауспусите и добавя 11 к.с. към мощността на двигателя (при 5700 об/мин), както и 30 Нм (при 2300 об8мин). Силата на звука се регулира с помощта на активни клапани и се променя при избора на съответния режим на управляваща електроника на автомобила. Цената на системата е 8000 евро.

Тагове: BMW M5 akrapovic
fallback
  • #11
    Раша пашла ( преди 7 години )
    Много грозно и кичозно.
  • #10
    Man ( преди 7 години )
    Звучи много зловещо!!!
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Изпускателните уредби на Hartge звучат по-дебело и по-плътно, не са толкова високочестотни като Акраповича. Въпрос на предпочитание е, но лично на мен Хердж ми харесват много повече.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Клипа го пуснах на колеги, които са немци и те казаха, че езика е нещо средно между холандски и немски. Разбира се, но трудно. Такъв диалект използват в региона на гр. Клеве. Нито холандците ги разбират както трябва, нито немците.А иначе регистрацията на колата е Ландсхут Бавария.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Никой не го интересува теб какви генерации за мотори те вълнуват...
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Еййй смешен, кво се правиш на голямата работа тука ? Това немски език ли е ? Голям си разбирач, ***.
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Звучи като нещо средно между тоалетна и изпаряваща се вода между дъното на кафеварка и котлон.Двигателят звучи добре но ауспусите са пълна скръб
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Този страшен немски извади. Такъв немски не бях чувал. Повече на холандски бие отколкото немски. Трябва много добре да се заслуша човек, за да му разбере какво приказва и то само при условие, че добре знае немски иначе никакъв шанс.А Акрапович, естествено, че добре са си свършили работата. Много са добри. На втори мотоциклет слагам техен ауспух и звука и качеството на продукта номер 1.Единствен недостатък е цената, но поне знаеш, че си взел нещо коуто щу надживее МПС-то което караш.
  • #3
    BMW ( преди 7 години )
    За да го чуем как звучи ни трябва некомпресиран файл на звука - WAV, FLAC или от сорта. След това ни трябват читави тонколони или слушалки висок клас, за да чуем как наистина звучи товa BMW!А до долният - то винаги си върви, въпроса е ти дали можеш да го караш?!?!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами върви даже повече отколкото бучи... това да не ти е голф тди
fallback
Последни