fallback

Дилърите на Audi и BMW в паника след заплахите на Тръмп

Акциите на германските производители на борсите в САЩ започнаха да падат

Само преди дни президентът на САЩ Доналд Тръмп отнова заплаши европейските автомобилни прозиводители с въвеждане на мита на тяхнната продукция. Засега нещата се ограничават с изявления на Трълп в Twitter, но автомобилни издания от Западна Европа потърсиха за коментар дилъри на BMW и Audi, за да научат позицията им. Пред Automotive News вицепрезидентът на компанията Priority 1 Automotive Group - Марк Коен, изказа сериозно притеснения относно плановете на американския президент да въведе данък от 20% от внасяните от ЕС автомобили в САЩ. Той очаква подобно решение да се отрази негативно не само на рейтинга на Тръмп, но и да доведе до трагични последствия за компанията, която продава автомобили на концерните Volkswagen AG и Daimler AG в Балтимор, щата Мериленд.На подобно мнение е и Франк Урсомарсо, шеф на компанията Union Park Automotive, която се е специализирала в продажба на автомобили от марките BMW, Jaguar и Volvo в щата Делауер. Според него, намеренията на Тръмп са доста плашещи, тъй като ще доведе до оскъпяване на немските коли и така ще даде предимство на компаниите, които произвеждан автомобили на територията на САЩ.„Ние предлагаме BMW 750, за което получаваме 111 000 щатски долара. Ако обложите с 20% мито този автомобил, той няма да се продава така, както в момента”, категоричен е Урсомарсо.Президентът на Американската асоциация на дилърите Коди Ласк на свой ред смята, че ако Тръмп въведе подобни мита, това ще доведе до подронване на доверието към американския автомобилен пазар. Това, в съчетания с увеличение на цените на стоманата и алуминия, може да предизвика катастрофа в автомобилната индустрия.През 2017 г. Mercedes-Benz е продал в САЩ 373 240 нови автомобила, като резултатът е подобен на тези от 2016 и 2015 г. В американските заводи на марката се произвеждат единствено кросоувърите GLE и GLS, както и седанът C-Class (от края на 2014 г.).Резултатът на BMW за миналата година е 305 685 бройки, като през 2016 той е 313 174, а през 2015 – 346 023. В Щатите компанията произвежда кросоувърите X3, X4, X5, X6 и X7, докато останалите модели се внасят предимно от Германия.На свой ред принадлежащатите на концерна Volkswagen Group брандове Volkswagen, Audi и Porsche записаха през 2017 г. съответно 339 676, 226 511 и 55 420 продажби. Компанията Volkswagen произвежда в завода си в Чатануга, щата Тенеси, кросоувъра Atlas и седана Passat, докато останалите модели не само на бранда, но и на концерна като цяло, се внасят в САЩ от чужбина.Веднага след изявленията на Тръмп акциите на двата най-големи германски производителя - Daimler BMW и Volkswagen AG, започнаха да падат, което допълнително усложнява положението на концерните в САЩ.Снимки: Autonews 

Тагове: bmw audi
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    VAG, обясно ни ТИ какво спечели от това, че немското лоби слага мита на японските автомобили! Много ще ми е интересно да разбера ... ти позиция по въпроса по който се изказа така глупаво.Аз ще ти кажа моята позиция. Японските автомобили са по-добри във всяко отношение и немците това много добре го съзнават. Те нямат желание да има една истиска конКУРенция. Те искат да властват с подмолни средства.Факт!
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    Удряй бай Дончо!Никаква милост за мошениците.
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    М***л0умното ВАГ-ин***лче голяма печалба удари от немското производство. Нааправо милионер става, като продават повече неговите любими мошеници. А аз и потребителите на хубави, здрави и икономични автомобили ще спечелим от падането на митата за японски коли с това, че ще можем на по-тънка цена да си купуваме технически издържани превозни средства. Да, но германците ги е страх и поради тази причина не махат митата, за да си запазят продажбите не заради качество, а по изкуствен и мошенически начин.
  • #10
    Кольо ( преди 5 години )
    ти пък какво печелиш от немското производство,***!
  • #9
    Бжежински ( преди 5 години )
    Тръмп ще смачка немските недоразумения как си требе.германия колос на глинени крака!
  • #8
    popa ot razgrad ( преди 5 години )
    никога не е късно да научиш нещо ново...ето че научих, че съществува концерн на име Daimler BMW...
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Все едно като имаше акциз едно време и това да спираше мутрите да карат лъскави коли. Пука му на лекаря, адвоката, или бизнесмена че лизинговата вноска ще му се качи с 100 долара като взима толкова за минута. Е не е приятно, но това няма да повиши продажбата на ония американските сандъци. То е като тука, бензина скочи с 10% и кво, освен да пишат по фийса друго нищо всеки сипва и кара, по скоро Тръмпи иска събере малко пари от богатите, но по заобиколен начин, щото държавата е фалирала.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ей колко е *** българина и в частност този малоу.мник 1 коментар по надолу. Нали като сложат японците мита на немските талиги, няма да има работа за тебе бе ***. Целта на митата е да отворят производства в САЩ и Япония, а не в европа. Ти в япония ли живееш просто човече?
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    В крайна сметка сиренето е с пари и това беше неминуемо да се случи в даден момент.И без това цените в САЩ са значително по-ниски за редица стоки, нека се научат какво е да си плащаш както трябва.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Еми нука да видят как е! Хубаво ли е вурстове да ви слагат мита на талигите, а?А вие как не махате митата на японските автомобили в гАйропа. Ето така и на вас трябва. Японците и те трябва да въведат мита на европейските стоки щом европейските мита за техните не ги махат.Смешна работа са това швабите. Все някой им е крив и виновен, че са некадърни. Мислят си, че всички трябва да се съобразяват с тях. Да ама не са познали. Крайно време е да бъдат сложени на място!
fallback
Последни