fallback

Най-икономичните автомобили

Британската класация е според резултатите от тестове в реални условия на пътя

Притиснати от по-строги изисквания автомобилните компании произвеждат все по-икономични модели. Британски експерти направиха класация на 5-те най-икономични автомобила, която се базира на проверка в реални условия на пътя, а не според данните, обявени от производителите.Първа позиция заема френският Peugeot 208, оборудван с 1.6-литров дизелов двигател BlueHDI. Автомобилът успява да запише рекорд по време на тестовете и с пълен резервоар (43 литра) изминава 2150 км. Това прави средно към 2 литра на 100 км.На второ място в класацията британските експерти класират Vouxhall Corsa с 1,3-литров дизелов двигател CDTI EcoFlex. Бюджетният вариант "гълта" едва 2,6 литра на 100 км.Трета позиция се заема от KIA Rio. Версията с 3-цилиндров двигател с обем от 1,1 л харчи 2,7 литра на 100 км в смесен цикъл.На четвърто място се оказва чешката Skoda Fabia с 1,2-литров турбодизел. Въпреки че той има малка мощност, феновете оценяват автомобила за ниския расход на гориво - 3,4 литра на 100 км.Топ 5 в класацията затваря друг френски автомобил - Peugeot 308 със същия двигател като на Peugeot 208, но който има по-големи габарити и тегло. Той харчи 3,5 литра дизелово гориво на 100 км.Снимки: Производителите

Тагове:
fallback
  • #12
    Волвар ( преди 6 години )
    Сега поверете кой тип двигатели преобладават като продажби при Ауди осмица, БМВ седмица и Мерцедес Ес класа. После вижте дали чорбаджиите са бензинджии.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да бяха питали бг форумите на собствениците на 1.9тди.Там се въртят такива цифри,някои сигурно даже и връщат нафтата.
  • #10
    D[V01D] ( преди 6 години )
    Дизела е за камиони и багери. Истинските car guys караме на бенз. Мизерниците да продължават да си мислят, че са много на далавера с нафтовите печки.
  • #9
    до DE ( преди 6 години )
    Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир съвременен дизелов автомобил ...
  • #8
    mancho ( преди 6 години )
    Имам приятел с 10 год. Фабия с 1.9 турбо двигателя. С жена , деца и пълна къща багаж, му харчи извънградско под 4, без да е Фитипалди, но и без да се прави на хипермайлър... Така че защо не да е под или около 3 разхода.
  • #7
    Учуден ( преди 6 години )
    Аз съм фен на дизела, но не вярвам в тези цифри. Имам си голфче 1.6 TDI, което уж минава за доста икономично, но под 4/100 не мога да го сваля каквото и да правя, а ако карам нормално т.е. без да мисля за разхода си гълта по 6-6.5/100 особено когато се пътува и по магистрала.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пишеш NEDC в гугъл и четеш процедурата. Доста е лека и за това са такива на хартия, а в действителност доста по-високи.
  • #5
    До долния ( преди 6 години )
    Я някой специалист да каже как се постига разход от 2 на 100? Някакси аз не мога да го постигна колкото и да се старая. Тея да не би да въртят само на една кръгла писта, равна, с една постоянно скорост?
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Карам Корса 1.4 с фабрично LPG, мотора е с верига. Среден разход 5-6л. 100км. Няма DPF, няма турбо и прочие потенциално скъпи за ремонт чаркаля.а при тези цени на горивата все едно дизелова да ми харчи 3/100.
  • #3
    Pffff ( преди 6 години )
    Ти да видиш. Най - икономичните коли в реални условия - "гадните" дизели!!!! Дали иконичността няма по- добър Еко ефект от бензиновите модели които харчат минимум 2л отгоре? Заприлича на кокошката и яйцето.
fallback
Последни