fallback

Най-икономичните автомобили

Британската класация е според резултатите от тестове в реални условия на пътя

Притиснати от по-строги изисквания автомобилните компании произвеждат все по-икономични модели. Британски експерти направиха класация на 5-те най-икономични автомобила, която се базира на проверка в реални условия на пътя, а не според данните, обявени от производителите.Първа позиция заема френският Peugeot 208, оборудван с 1.6-литров дизелов двигател BlueHDI. Автомобилът успява да запише рекорд по време на тестовете и с пълен резервоар (43 литра) изминава 2150 км. Това прави средно към 2 литра на 100 км.На второ място в класацията британските експерти класират Vouxhall Corsa с 1,3-литров дизелов двигател CDTI EcoFlex. Бюджетният вариант "гълта" едва 2,6 литра на 100 км.Трета позиция се заема от KIA Rio. Версията с 3-цилиндров двигател с обем от 1,1 л харчи 2,7 литра на 100 км в смесен цикъл.На четвърто място се оказва чешката Skoda Fabia с 1,2-литров турбодизел. Въпреки че той има малка мощност, феновете оценяват автомобила за ниския расход на гориво - 3,4 литра на 100 км.Топ 5 в класацията затваря друг френски автомобил - Peugeot 308 със същия двигател като на Peugeot 208, но който има по-големи габарити и тегло. Той харчи 3,5 литра дизелово гориво на 100 км.Снимки: Производителите

Тагове:
fallback
  • #22
    Lord ( преди 6 години )
    Яриса пада под 3/100 ако го спускаш на скорост, без газ. Търсиш само пътища със спускане и ето ти обещания разход.
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ярис Хибрид харчи 5/100 само в рекламите. Ежедневния разход е над 6/100. Приуса минава 7/100, твърдо. Особено със 140 км/ч. на магистрала, над 10/100. Няма икономичен бензинов двигател, ясно ли е, бе невежи? Бил хибрид. Голям прас! На дълъг път е обикновена *** бензинова кола, с главозамайващ разход. Това е простичката истина.
  • #20
    До: Голата истина ( преди 6 години )
    Стига дрънка глупости ве ей смешен!Ярис хибрид харчел 5/100. Ти в ред ли си? Толкова и по-малко харчи Приус. Яриса е твърдо под 4, а ако караш икономично слизаш под 3/100. Лично, аз съм го докарвал 2,7/100 смесено с преобладаващо градско. Приус при внимателно каране 3,5/100 а без да гледаш икономията около 4,5-5/100. А в статията тези разходи, дето са ги дали са пълна лъжа. Това е статия в подкрепа на дизелите и се манипулира с нея.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Баш чорбаджиите карат Ролс Ройс,Бентли,Ферари,Ламборджини, нито един не кара такова дизелово. Представяш ли си при изпреварване да изпуши Ролс-Ройса като парен локомотив или да трака на светофара все едно си взел не луксозна кола,а редосеялка от село.
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези коли са карани само извънградско,и то за максимална икономия,което не е реално каране. Почти всеки автомобили се кара над 60% градско движение,защото всеки живее в град, там хибридите са без конглокенция. Ярис хибрид действително харчи 3,5/100км. бензин и градско, и извън града.
  • #17
    Смех ( преди 6 години )
    Toва някаква скрита реклама на Неска.. дизел ли е? 2 л на сто друг път. А пък за онзи фен с лимузините - в най-високото ниво на оборудване ще видиш да преобладават дизелЯкис ама друг път.
  • #16
    Голата истина ( преди 6 години )
    От класацията обаче липсват и бензини и хибриди.Защо ли?Произвеждания във Франция Ярис хибрид по книжка харчи 3.3/100.Ама реално над 5.Всички бензинови мотори,особенно в града,се дънят яко с разхода.Пише 8 а реално отива 12.Който каквото ще да ви разправя за умиращия дизел,по ефективна и надежна технология няма и скора няма да има.
  • #15
    1.9tdi ( преди 6 години )
    Този мотор смесено каране ми даваше 5.6 за първите 150000км. Най-нисък разход 3.7 със 70км/ч. Силно скептичен съм за 2 на сто.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир съвременен дизелов автомобил ... "Знаеш ли колега, това звучи като да кажеш, Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир със съвременен парен локомотив на въглища Ако обичаш, не живеем в 1978-*** година. Нито може да има съвременна въглищна централа,освен модерните филтри,нито може да има съвременен дизел,принципът на работа,чукането на този двигател са заложени в конструкцията му,така и вредните емисии,есъвременни са филтрите.
  • #13
    D[V01D] ( преди 6 години )
    Бичете ми минуси, истината боли. И да така е, гъзарите с БМВ7, Ауди А8 или Мерц S на дизел са от тоя тип дето са толкова ларж, че регистрират X5-***, Q7-***, ML, GL, G-класи, Кайени и т.н., като баничарки, щото по-еФтино. Такива да не ми се пишат true motorheads.
fallback
Последни