Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Катастрофата на Хамънд вдигнала продажбите на Rimac

Компанията продала 3 коли в деня на инцидента

Катастрофата на Хамънд вдигнала продажбите на Rimac

Преди почти една година известният тв водещ Ричард Хамънд се размина със смъртта в тежка катастрофа на трасето на планинското състезание в Хемберг, Швейцария. Катастрофата стана на 10 юни, а Хамънд катастрофира с Rimac Concept One, като излетя от трасето, преобърна се няколко пъти и накрая колата спря с колелата нагоре и се запали.

Катастрофата на Хамънд вдигнала продажбите на Rimac

Ричард получи няколко контузии, но се възстанови напълно от тях. Този труден ден за Хамстера се превърна в отлична реклама за хърватската компания Rimac. В интервю за списание Autocar шефът на продажбите на Rimac Крезо Сорич обясни, че в часовете след катастрофата компанията е продала 3 коли, а инцидентът се е оказал „най-добрия маркетинг” за Rimac.

Катастрофата на Хамънд вдигнала продажбите на Rimac

„Естествено, извадихме късмет, че най-лошото се размина – обясни Сорич. – Инцидентът беше плашещ и сериозен, а ако беше завършил по друг начин, след това ще трябваше да си търсим нова работа.”

Катастрофата на Хамънд вдигнала продажбите на Rimac

Сорич разказа и за новия модел на Rimac – C_Two, която обаче ще получи друго търговско име, а цената на електромобила ще е 2,1 милиона долара. Тиражът на новия модел е разпродаден, обяви Сорич, като допълни, че последните коли са запазени за 12-те дилъра на Rimac в световен мащаб.

Производствената серия ще е от 150 коли, като сериозна част от тях – между 75 и 105 са поръчани от клиенти в Щатите. Според Сорич, средно всеки клиент поръчва екстри за около 615 000 долара, което сериозно вдига цената на колите.

Тагове: rimac