fallback

Българите купуват все повече нови коли

Скотът е с 15%, продажбите в Европа също се увеличават

Продажбите на нови коли в ЕС са се увеличили с 9,6% през април спрямо резултатите от същия месец на миналата година, възстановявайки се от спада през предходния месец. Това сочат обявените днес данни на Асоциацията на европейските автомобилостроители (ACEA), предаде ДПА. В България увеличенето е с 15% - от 2479 автомобила до 2852. Близо 1,3 милиона нови коли са продадени през април в страните от ЕС, като отбелязан растеж на петте големи пазара на континента, допълват експертите на асоциацията в месечния бюлетин. На годишна основа продажбите са нараснали с 12,3% в Испания, с 10,4% във Великобритания, с 9% във Франция, с 8% в Германия и с 6,5% в Италия. Пазарен лидер продължава да бъде германският концерн Volkswagen Group с 25,7% от продажбите на нови автомобили в ЕС през април, следван от френската PSA Group - 16,3%, Renault-Nissan - 10,8%, Fiat-Crysler - 6,8%, Ford - 6,6% и др. Продажбите на нови коли се определят като важен показател на икономическото здраве. В ЕС те рязко се понижиха заради финансовата криза от 2008 г, но стабилно се повишават от 2013 г- само с някои изключения. През март пазарът се сви с 5,3%, припомня ДПА.Четете още по темата в Dnes.bg

Тагове:
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 5 години )
    човек който е стиснат купува дизелови автомобили който е по отворен но пък няма кинти за бензин купува бензинов и му слага газова уредба в багажника а който имa кинти си взема v6 v8 v10 v12 бензин атмосферен или турбиран и се радва на живота
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Минал съм квартални през големи и през официални сервизи Нивото на майсторите е аналогично НО тези в официалните спазват стандарти - в официалния никога не са ме товарили, а във всеки друг са се опитвали. Имаш си приемен протокол, предавателен и ти звънят щом намерят нещо а не след като са го разглобили и така и така плащаш за труда поне да го сменят. Дават ти цена за оригинална и за външна част. Какво значи социяален статус нафта? Освен човек който кара достатъчно за да има смисъл да до даде $
  • #20
    Учуден ( преди 5 години )
    Не знам кой работи там, но е факт, че колата влиза в сервиз само за смяна на консумативи.А какъв е социалният ми статус щом карам дизел? Може ли да споделиш моля?
  • #19
    Анонимен ( преди 5 години )
    самия факт че караш дизел говори за социалния ти статус а за официални сервизи не говори там работи утайката на сервизните башмайстори с годишен доход от 10 000 лв които подържат чужда собственост равняваш се на на техния 10 годишен доход изводите си направи сам колко им е професионалното ниво
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    Аз пък мислех,че се сменя на литри изпити бира от водача.
  • #17
    Учуден ( преди 5 години )
    Точно заради всичките тези хиляди смени на всякакъв вуд течности, ремъци, филтри и не знам си още какво след покупката на употребяван автомобил съм много щастлив, че си взех нова кола и вече не го мисля. С моето темпо на каране се налага да ходя веднъж в годината за смяна на масло и там си сменят каквото друго преценят. През останалото време само си сипвам нафта и не мисля за нищо.
  • #16
    Анонимен ( преди 5 години )
    за да те осветля по темата за маслото и за да бъда конкретен масло се сменя на база литри гориво което си налял в резервоара за изминатите километри не ми се смята но ако автомобила ти средно разход 10/100 и когато заредиш между 500-750 литра гориво това е индикатор за смяна на масло и филтриангренажен ремък е на 5 000-7 500 литра гориво масло на скоростна кутия на 2-3 години антифриз същия период масло на хидравлика на волана също спирачна течност висок клас 2-3 години и така майсторче
  • #15
    Анонимен ( преди 5 години )
    БРАВО!!! ЕВАЛА !!! ти ми оправи настроението. Само един въпрос с М10Д масло ли караш, с олио ли или двутактово. 6 месеца на двигателя и на 12 месеца на скорости и диференциал и смяна на ангренаж сигурно. Майстора ти сигурно много те обича
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    браво браво вярвайте на производителя като грохне двигателя гаранция нямамасло се сменя на 6 месеца или 5-7 000 км
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това да не ти е 15 годишен тералясник на половин милион км че да се проблем да ходиш на 2 години веднъж. И на мен ми беше доста странно като на моята ми казаха че е толкова сервизния интервал, но щом производителя си е преценил риска, на мен ми излиза по-евтини и по-удобни. А и едвали ще я търкалям много повече от гаранционния период
fallback
Последни