fallback

Българите купуват все повече нови коли

Скотът е с 15%, продажбите в Европа също се увеличават

Продажбите на нови коли в ЕС са се увеличили с 9,6% през април спрямо резултатите от същия месец на миналата година, възстановявайки се от спада през предходния месец. Това сочат обявените днес данни на Асоциацията на европейските автомобилостроители (ACEA), предаде ДПА. В България увеличенето е с 15% - от 2479 автомобила до 2852. Близо 1,3 милиона нови коли са продадени през април в страните от ЕС, като отбелязан растеж на петте големи пазара на континента, допълват експертите на асоциацията в месечния бюлетин. На годишна основа продажбите са нараснали с 12,3% в Испания, с 10,4% във Великобритания, с 9% във Франция, с 8% в Германия и с 6,5% в Италия. Пазарен лидер продължава да бъде германският концерн Volkswagen Group с 25,7% от продажбите на нови автомобили в ЕС през април, следван от френската PSA Group - 16,3%, Renault-Nissan - 10,8%, Fiat-Crysler - 6,8%, Ford - 6,6% и др. Продажбите на нови коли се определят като важен показател на икономическото здраве. В ЕС те рязко се понижиха заради финансовата криза от 2008 г, но стабилно се повишават от 2013 г- само с някои изключения. През март пазарът се сви с 5,3%, припомня ДПА.Четете още по темата в Dnes.bg

Тагове:
fallback
  • #12
    Учуден ( преди 6 години )
    Аз сменях масло на 25 000 км въпреки, че трябваше на 28 000 км да го сменя според борд компютъра на колата. Вече съм на 43 000 км и колата мърка. Така или иначе с моето темпо докато е при мен колата едва ли ще мина повече от 100 000 км. Мисля, че до тогава няма да имам проблеми.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    ама какак веве технически преглед на 2години или 20 000 км нали масло 0в20 и после двигателя на сраб
  • #10
    Учуден ( преди 6 години )
    Да бе голям филм ми прожектират. Преди две години влезнах в автосалона, взех си колата и от тогава на майстор не съм ходил. Преди с втората ръка през няколко месеца бях по майстори. Сега вече съм на мнение, че може и да е Дачия, но да е от магазина.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какво да не кажеш сега че новвнос и гаражен сервиз пък е по-добре
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    какъв смотльо трябва да си да вземеш автомобил от автосалон на дилър не знам най големите мошеници са вносителите такъв филм ще ти прожектират следващите пет години че ще съжалиш че си влязъл в автосалон
  • #7
    Койчо ( преди 6 години )
    Айдеее откак председателстваме Ес софиянци забогатяха. Нямаме стигане. И масата как се вълнува сякаш са си купили кеш апартамент в жк Иван Вазов
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Новата кола си е нова кола - голям кеф. Но си излиза соленко. Най-изгодния вариант е нещо около 3-4 години в никакъв случай новвнос. Най-добре от официалния дилър (върната от лизинг обикновено) Но тогава не можеш много да придиряш за какво оборудване искаш, а кактоп казахме повечето са служебни и са леко постни. Трябва дебнене докато изпадне нещо интересно
  • #5
    bg ( преди 6 години )
    ами служебни ще са. Аз имам малък бизнес и си взех нова кола..., но тя е и средство да си изкарвам хляба, но е нова по-удобна и по-сигурна...Виж за лична ако караш по 10-15 хил на година наистина няма смисъл нова, но примерно нещо на 3 до 7 години
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абсолютно се забелязва,че по улиците се движат все повече нови коли.Говоря за София!
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Огромня част от новите коли са служебни. Не малко са за реекспорт. И трябва да сравним ръста при остатъка с промянта на продажбите при старите коли. В интерес на истината в големите градове наблюдавам леко увеличение на броя нови коли (до 5 год) но не с много
fallback
Последни