fallback

10 мита за автомобилите, в които някои шофьори още вярват

Наистина ли новата кола е по-добра от старата и решава ли системата 4х4 проблемите на пътя

Сред шофьоите има немалко хора, които приемат за чиста монета дадени твърдения, докато останалите ги считат за прадни приказки. Къде е истината и къде е лъжата, се опитва да обяси изданието AutoRambler. Кросоувърите и всъдеходите се обръщат лесно Това мнение е широко разпространено, като дори се посочват примери. Един от тях е Ford Explorer, който след преминаването на гуми Firestone се оказа въвлечен в сервизна акция заради голям брой инциденти, при които имаше и много загинали. Скандална история имаше и около теста на  Jeep Grand Cherokee (WK2), който бе проведен от изданието Teknikens Varld. Изводът от него беше, че всъдеходът е почти толкова опасен колкото преобръщането на Mercedes-Benz A-Class при подобно изпитания през 1997 г. Нещо повече – експерните препоръчаха в никакъв случай да не купува Grand Cherokee.

Тагове:
fallback
  • #17
    123 ( преди 6 години )
    Статията е неграмотно преписана от някой американски сайт. Цитират се модели, които почти никой в Европа не е и чувал. Възможностите на колите с 4 задвижващи колела наистина се надценяват, ако не ми вярвате четете статии за катастрофи, например онази на Гешов от вчера. А корейските коли и в началото имаше много надеждни. Деу Рейсър например беше копие на кадет, но беше в пъти по-добре направен и не гниеше. Абе личи си отвсякъде че статията е преписана от американски сайт. И некадърно преведена.
  • #16
    БАйХ ( преди 6 години )
    На някои автоматици в България няма даже да искат да ти ги отворят, за да им сменят маслото и филтър. Иначе смяната си е нещо добро. Сега, това за 4х4 е пълна глупост. Няма по-добро от 4х4.Имал съм коли с предно, задно и с 4х4 - Лексус и Мерцедес. Лексусът един, два пъти да е имал проблем на пълна газ на мокро. Мерцедесът никога. БМВ със задно си е за забавление на мокро. Предното също има проблем на мокрото стига да не е с самоблокиращ диф. Туй то. От личен опит. Другото са преписваници.
  • #15
    Аналогичен Случай ( преди 6 години )
    Купих си ново Suzuki Vitara 1.4 turbo. Предната ми кола беше BMW E60 530d. Да нестабилно е и ако го напъна ще се обърне. Странно корейската Kia Spotrage беше по-скъпа. Японска пък унгарка. Хибридите не ме кефят слаби са. Новото си е ново, пък било и Сузуки. Премиум-моделите са по-качествени от бюджетните ОТВСЯКЪДЕ. LED фаровете светят по зле от ксенон. Маслото на автоматика се сменя, но това няма да ви помогне и други работи се сменят. На новата нищо не се сменя. Само караш. R4 е по слаб от R6
  • #14
    :) ( преди 6 години )
    На колко километра се сменя маслото на автоматика на 2007 toyota camry, че не мога да намеря в инструкцията на потребителя?
  • #13
    magnate ( преди 6 години )
    Много правописни грешки!Срамота, а съдържанието е като за 5- класник.Чудите се какво да публикувате!
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    По принцип си прав, но в статията не става въпрос за офроуд, а за каране на мокър път евентуално малко кален. В наши дни 4х4 системите станаха доста по-достъпни, но и доста по-слаби. В момента ако на европейския пазар има 10 модела с хубаво 4х4 реално ставащи за някакъв реален офроуд различен от това да минеш през полянка край пътя е добре.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    4х4 но какво 4х4?Има огромна разлика!Има 4х4 с разните му там електроники, което е доста по-зле от предно и дори и задно.Примерно едно време имаше една руска марка ЗАЗ. Имахме ЗАЗ-968А и непрекъснато ходехме за риба с него. Беше със задно. Там където сме минавали сега колегата с Шкода Йети не може да мине, а е 4х4. Дори той самият казва, че първата му кола Шкода 120 пак със задно е била и Фелицията след това на предно по-проходима. А иначе е фен на марката и само Шкода кара.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    4x4 само че да е с хубави гуми - и най-умното 4х4 с *** няма да е по-добро от предно с хубави гуми
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз от кога разправям, че корейските са далеч по-добри коли от японските геометрични фигурки.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    ЛЕД/Ксенон/Халоген - трябва да сложиш това за което е предвидено тялото на фара. На повечето рефлектори колкото и хубав ксенон или лед да служиш шансовете са че единствено ще вадиш очите на околните
fallback
Последни