fallback

10 мита за автомобилите, в които някои шофьори още вярват

Наистина ли новата кола е по-добра от старата и решава ли системата 4х4 проблемите на пътя

Сред шофьоите има немалко хора, които приемат за чиста монета дадени твърдения, докато останалите ги считат за прадни приказки. Къде е истината и къде е лъжата, се опитва да обяси изданието AutoRambler. Кросоувърите и всъдеходите се обръщат лесно Това мнение е широко разпространено, като дори се посочват примери. Един от тях е Ford Explorer, който след преминаването на гуми Firestone се оказа въвлечен в сервизна акция заради голям брой инциденти, при които имаше и много загинали. Скандална история имаше и около теста на  Jeep Grand Cherokee (WK2), който бе проведен от изданието Teknikens Varld. Изводът от него беше, че всъдеходът е почти толкова опасен колкото преобръщането на Mercedes-Benz A-Class при подобно изпитания през 1997 г. Нещо повече – експерните препоръчаха в никакъв случай да не купува Grand Cherokee.

Тагове:
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Стара кола има смисъл само ако е класически модел, като хоби или ако е много гледана и запазена. И в трите случая не са евтини подобни екземпляри. Българина обаче иска луксозна кола за малко пари. НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО. Ако я купиш евтино ще ти струва като ремонти. И като се забатачиш в квартални/кримнинални сервизи с някакви части за без пари ако може и язък за колата. Това че премиума си е загубил 90% от покупната цена не означава че си е загубил и 90% от поддръжката даже напротив
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Целевия пазар на преиум колите са хора които искат най-модерно и технологично оборудване най-често. И тези клиенти много рядко карат колата повече от 3-5 години, за това в стремежа си да предложат най-новото няма как да са усъвършенствали технологията и съответно да са я направили надеждна. Зора е да си изкара гаранцията после втория собственик не е тяхна грижа.
  • #5
    none ( преди 6 години )
    Факт е че разликите между марките намаляват, а с въвеждането на ел. колите съвсем ще се стопят. Също така е вярно, че в момента в среден клас автомобил за 40-50К, могат да се намерят толкова екстри колкото и в премиум за 100К. Още по-интересното е че до 100К, при премиумите и двигателите са като на среден клас кола (т.е. не си струват парите). Относно спорът нова стара кола, проблема в България е че няма никакви регулации на пазара за стари коли и се пробутват всякакви ***.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какъв Дошо пак си сънувал бе джендъре ВАГенски? То вече сън не те хваща от този Дошо, който явно доста надълбоко ти е влязал и колкото повече се мърдаш, толкова ти е по-хубаво. Хе искаш за го извадиш, хем ти е хубаво джендърче. Аре пали гоуфа и изчезвай, че си голяма досада!
  • #3
    popa ot razgrad ( преди 6 години )
    статията е пълна с правописни грешки...българска работа...
  • #2
    .. ( преди 6 години )
    Ако зад волана е "най-великия"... и извънземна да ти е колата, пак ще се пребиеш.ЪКЪЛ си трябва колеги, ЪКЪЛ, не модерни технологии. За справка - строежа на египедските пирамиди (а и не само те).
  • #1
    писано за дошо ( преди 6 години )
    това е писано за тъпана дошо !
fallback
Последни