IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Слабите резултати на DS не притесняват шефа на алианса PSA

Според Карлос Таварес, създаването на премиум-марка отнема много години

Слабите резултати на DS не притесняват шефа на алианса PSA

Марката DS Automobiles се отдели от Citroen през 2015 г., но това засега не дава положителни резултати, дори напротив. През 2017 г. в цял свят бяха продадени едва 52 850 автомобила от новия бранд, което е с 38,5% по-малко от 2016 г. Спадът е на почти всички пазари, но това не притеснява генералния директор на алианса PSA Group Карлос Таварес.

Слабите резултати на DS не притесняват шефа на алинса PSA

Пред изданието Autocar той обяви, че не вижда никаква катастрофа в статистиката. Според Таварес, марката е започнала от нулата с построяването на модела DS 7 Crossback и е все още в самото началото на голямото си пътешествие.

„Всяка година ще излизат нови модели и това в един момент ще ни изведе до успеха. Създаването и налагането на премиум-марка изисква много време. Нашият проект е 30 години, така че ни остават още 28. Факт е, че резултатите от 2017 г. са голямо разочарования, но ние сме убедени, че сме на прав път”, обясни Таварес.

Слабите резултати на DS не притесняват шефа на алинса PSA

Топ-мениджърът допълни, че PSA Group умишлено е спряла предлагането на отстъпки и промоции на моделите на DS, за да може по този начин да укрепи имиджа на престижната марка.

„Качеството на продукта продава един автомобил и DS 7 е именно това, което очаквахме. Пред този автомобил има огромни перспективи и това е само началото”, каза още Таварес, като посочи, че само за първите няколко седмици след излизането на луксозния кросоувър на пазара от него са продадени близо 5000 бройки.

Снимки: PSA

Тагове: ds psa ds 7 crossback
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    фактите ( преди 6 години )
    Французите не можели да правят премиум автомобили , пълни глупости ! Когато французите създадоха през 1955 първия Citroen DS абсолютен премиум автомобил по това време , VW призвеждаха само Костенурката с 36кс , а Ауди-ДКВ произвеждаха двутактови сапунерки с дизайн отпреди войната , Мерседес беше единствената премиум кола т.н. Мече също с остарял дизайн , а БМВ правят само мотори и някаква триколка Изета !
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последваха премиум стратегията на японците, вместо на германците, и ествествено, сгрешиха. Не може да продаваш премиум на платформи, създадени за ширпотреба. Няма 4х4, няма двигател, по-голям от 1,6 литра, няма добър инфотейнмънт, няма адапривно окачване. Бях фен на марката, но от ерата на C5 и C6 не са правили нищо, за което дори да се замисля.Продажбите им показват какво мислят клиентите.
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Премиум значи малко по лъщяша кола с малко повечв изолация. Много често, куп проблеми и излишни разходи.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Старите ситроени особено големите и скъпите бяха на принципа "няма друг такъв автомобил" И като дизайн и като возия.Отвътре мязаха на космически кораби.Последният истински Ситроен беше С6.А тия новите DS са такова клише..Кросовър тръгнали да правят.И кво може тоя автомобил повече от Ауди,тойота или Бмв?Освен всички махнаха и легендарното хидравлично окачване което си беше нещо като емблема на марката.Така ,така.Загубете си хардкор феновете на марката и чакайте продажби.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Леонид Брежнев ( преди 6 години )
    Тавариш Таварес а вие кога ще откриете топлата вода? Именно задвижване 4Х4 на вашите т.нар. "сувчета"?
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    А бе пич за ква германия мечтаеш бе то германия фалира.Такава държава вече няма къде си спал досега?
  • #1
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те тоя ще го изгонят от ПСА дето говори такива небивалици. На втората година проджбите падат рязко надолу и казва нормално е няма проблем, всичко е точно. Френски премиум НЯМА и НЯМА ДА ИМА. не им е там силата на франсета. Особено с тези причудливи дизайни и откачени решения екстериора и интериора, с евтинки пластмаси и супер лагав тъч-скриин. Напудрен ситроен на двойна цена с копиран дизайн на Q7. Даже са им откраднали старото лиго на S-моделите с червената наклонена чертичка.