Марката DS Automobiles се отдели от Citroen през 2015 г., но това засега не дава положителни резултати, дори напротив. През 2017 г. в цял свят бяха продадени едва 52 850 автомобила от новия бранд, което е с 38,5% по-малко от 2016 г. Спадът е на почти всички пазари, но това не притеснява генералния директор на алианса PSA Group Карлос Таварес.
Пред изданието Autocar той обяви, че не вижда никаква катастрофа в статистиката. Според Таварес, марката е започнала от нулата с построяването на модела DS 7 Crossback и е все още в самото началото на голямото си пътешествие.
„Всяка година ще излизат нови модели и това в един момент ще ни изведе до успеха. Създаването и налагането на премиум-марка изисква много време. Нашият проект е 30 години, така че ни остават още 28. Факт е, че резултатите от 2017 г. са голямо разочарования, но ние сме убедени, че сме на прав път”, обясни Таварес.
Топ-мениджърът допълни, че PSA Group умишлено е спряла предлагането на отстъпки и промоции на моделите на DS, за да може по този начин да укрепи имиджа на престижната марка.
„Качеството на продукта продава един автомобил и DS 7 е именно това, което очаквахме. Пред този автомобил има огромни перспективи и това е само началото”, каза още Таварес, като посочи, че само за първите няколко седмици след излизането на луксозния кросоувър на пазара от него са продадени близо 5000 бройки.
Снимки: PSA