fallback

Bugatti Lydia – най-скъпата кола в света

Bugatti ще опитат да запазят баланса между елегантния, аристократичен дизайн и състезателните технологии, докато в същото време разбиват всички рекорди.

Дъщерната фирма на Volkswagen ще се конкурира сама, пускайки на пазара нова свръх-кола. Засега тя носи името Project Lydia. Bugatti Veyron задържа известно време постижението за най-бърза кола в света, но беше изместена от проектите на Shelby, Hennessey и 9ff. Сега от концерна са решили да си върнат отново титлата „производител на най-бързата кола в света“, само че този път смятат да добавят и определението „най-скъпа“.Илюстрация: Auto Motor und SportProject Lydia ще бъде задвижван от познатият от Veyron 8-литров W-образен, 16 цилиндров куад-турбо (4 турбо-компресора) двигател, който ще постига около 1175 конски сили. Според графиките, разпространени от германското списание Auto Motor und Sport, дизайнът на проекта ще по-скоро насочен към състезателната писта. Монокок конструкцията и огромното крило напомнят на автомобилите, участващи в легендарната надревара „24 часа на Льо Ман“. Запазени са някои елементи познати от Veyron, като страничният силует на колата, радиаторната решетка и 20-инчовите джанти с много спици. Илюстрация: Auto Motor und SportПроектът, кръстен на съпругата на основателя на компанията Бугати Еторе – Лидия, ще бъде уникален и с цената си. Очаква се автомобилът да бъде произведен в 70 бройки, като всяка от тях ще е на цена от 2,5 милиона Евро. Ще трябва той да може, без сериозни затруднения да премине границата от 400 км/ч и да счупи сегашния редорд, за най-бърз автомобил в серийно производство от 412 км/ч, притежание на SSC Ultimate Aero TT. Създателите му смятат, че е възможно да подобрят и най-доброто постижение на пистата Нюрбургринг от 6 минути и 40 секунди.Veyron е проект на тогавашният изпълнителен директор на VW концерна Фердинанд Пиех. Той, заедно с бившият изпълнителен директор на Bugatti Томас Бшер, смяташе да разшири гамата на производителя на супер-автомобили с още един модел. Когато Мартин Винтеркорн смени Пиех на поста му, проектът беше замразен и Бшер подаде оставка. Скоро след това контролът на Bugatti премина в ръцете на Франц-Йозеф Фефген, шеф на Bentley. Според някои коментари, той смята да взаимства двигателя на Veyron за обновеното Bentley Arnage. С това обаче, грандиозните плановете на Фефген не свършват. Не и без помощта на Фердинант Пиех, в момента заемащ длъжността президент на борда на директорите на VW Group, директорът на Bentley и Bugatti възроди проекта. Това е Project Lydia. Илюстрация: Auto Motor und SportИсторията на този концептуален, все още, автомобил е богата и интересна, също като самия него. Но дали той ще влезе в продукция? Засега, можем да го очакваме, най-рано през 2010 година.
Тагове:
fallback
  • #6
    ivaylo_919 ( преди 16 години )
    bugatti ne mogat da kupqt mnogo hora daje koito sa bugatti za6toto nqkoi hora imat strah da se ka4at na tozi kola
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само много глупав човек може да сравнява Пагани Зонда с Бугати Вейрон.. Няма база за сравнение никъде.. Нито дизайн ,нито скъпите матеряли ,нито двигател нито ускорение нищо!!! Искам да ти кажа ,че когато Вейрон вдигне скорост от 400 км. в час- Пагани Зонда е на около половин километър зад Вейрона.. Пък ти ми пиши за някакви фантазии и времена на писти.. По добре отвори Вебокс7 и виж кво прави на писта Вейрона- 407км.час...
  • #4
    bo ( преди 16 години )
    Ne vijdam smisylut na tozi avtomobil.Hem da stava za pista, hem za pytq... Neshto pak shte e vypros na kompromis."Shtaigata" Veyoron za men ne be6e nishto osobeno, pri polojenie, che pravi obikolka na Nordschleiffe za 7:40, a Pagani Zonda F za 7:28. Za kakvo be6e celiqt tozi shum za nai-byrzata kola?E, hubavo, vdiga 407 km/h, no kakvo ot tova.Trqbva da si pylen samoubiec, za da gi vdignesh, mai samo na Era Lessin(oval v Germany) i Nardo v Italy e vyzmojno tova uprajnenie.V obiknoveniqt jivot pak ne stava, Porsche e po-praktichno.Eto zashto ne razbiram smisylut na modelite na Bugatti vyobshte.Moje bi samo za gyzariqta i imidja, no ne vsichko trqbva da e pompozno na tozi svqt, za da e dobro.
  • #3
    Trustos ( преди 16 години )
    Оказва це, че 8 000 000$ е струвала разработката на модела, а не неговата крайна цена :)
  • #2
    Trustos ( преди 16 години )
    Преди ти да пишеш такива неща си направи проучване :) MAYBACH EXELEROTech: Prius-like drag, with six times the horsesPrice: $500,000 (estimated)Engine: 5.9-liter biturbo V-12, 700 hp0-60 mph: 4.4 secondsTop Speed: 219 mphSpeed Bump: You'll become the kind of person who corrects, "Actually, it's MY-bock." Bottom Line: DaimlerChysler's two-door autobahn stormer will probably be based on this 19-foot-long, 4.5-foot-high two-seat concept car.
  • #1
    Papi ( преди 16 години )
    nai skapata kola v sveta e Maibah Exelero s cena ot 8 000 000 $. parvo proverqvaite predi da pi6ete takiva ne6ta. nai barza moje, no ne i nai skapa.
fallback
Последни