fallback

Bugatti Lydia – най-скъпата кола в света

Bugatti ще опитат да запазят баланса между елегантния, аристократичен дизайн и състезателните технологии, докато в същото време разбиват всички рекорди.

Дъщерната фирма на Volkswagen ще се конкурира сама, пускайки на пазара нова свръх-кола. Засега тя носи името Project Lydia. Bugatti Veyron задържа известно време постижението за най-бърза кола в света, но беше изместена от проектите на Shelby, Hennessey и 9ff. Сега от концерна са решили да си върнат отново титлата „производител на най-бързата кола в света“, само че този път смятат да добавят и определението „най-скъпа“.Илюстрация: Auto Motor und SportProject Lydia ще бъде задвижван от познатият от Veyron 8-литров W-образен, 16 цилиндров куад-турбо (4 турбо-компресора) двигател, който ще постига около 1175 конски сили. Според графиките, разпространени от германското списание Auto Motor und Sport, дизайнът на проекта ще по-скоро насочен към състезателната писта. Монокок конструкцията и огромното крило напомнят на автомобилите, участващи в легендарната надревара „24 часа на Льо Ман“. Запазени са някои елементи познати от Veyron, като страничният силует на колата, радиаторната решетка и 20-инчовите джанти с много спици. Илюстрация: Auto Motor und SportПроектът, кръстен на съпругата на основателя на компанията Бугати Еторе – Лидия, ще бъде уникален и с цената си. Очаква се автомобилът да бъде произведен в 70 бройки, като всяка от тях ще е на цена от 2,5 милиона Евро. Ще трябва той да може, без сериозни затруднения да премине границата от 400 км/ч и да счупи сегашния редорд, за най-бърз автомобил в серийно производство от 412 км/ч, притежание на SSC Ultimate Aero TT. Създателите му смятат, че е възможно да подобрят и най-доброто постижение на пистата Нюрбургринг от 6 минути и 40 секунди.Veyron е проект на тогавашният изпълнителен директор на VW концерна Фердинанд Пиех. Той, заедно с бившият изпълнителен директор на Bugatti Томас Бшер, смяташе да разшири гамата на производителя на супер-автомобили с още един модел. Когато Мартин Винтеркорн смени Пиех на поста му, проектът беше замразен и Бшер подаде оставка. Скоро след това контролът на Bugatti премина в ръцете на Франц-Йозеф Фефген, шеф на Bentley. Според някои коментари, той смята да взаимства двигателя на Veyron за обновеното Bentley Arnage. С това обаче, грандиозните плановете на Фефген не свършват. Не и без помощта на Фердинант Пиех, в момента заемащ длъжността президент на борда на директорите на VW Group, директорът на Bentley и Bugatti възроди проекта. Това е Project Lydia. Илюстрация: Auto Motor und SportИсторията на този концептуален, все още, автомобил е богата и интересна, също като самия него. Но дали той ще влезе в продукция? Засега, можем да го очакваме, най-рано през 2010 година.
Тагове:
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 12 години )
    Bugatti Lydia tova struva 30,000,000 ? i nqma po skipo
  • #25
    teodor ( преди 14 години )
    bogatito e po skapo
  • #24
    GEORGI ( преди 14 години )
    A PAK MERCEDES KAROLSON E 1000000
  • #23
    GEORGI ( преди 14 години )
    KOLATA E XUBAVA,NO V BALGARIA NE DAVAT PARI ZA DA SI IA KUPI6.TUKA E 6TRA6NA RABOTA.NIKOI NE DAVA PARI.
  • #22
    nafarfori ( преди 14 години )
    maybah e 8000000
  • #21
    cofw ( преди 14 години )
    ot bentli rols roys-a e po skap
  • #20
    stefko ( преди 14 години )
    mogo qsmo 4e e bogattito
  • #19
    anonimno ( преди 14 години )
    koq e po skypa bogati ili bentli?
  • #18
    anonimno ( преди 14 години )
    koq e po skypa bogati ili bentli?
  • #17
    az ( преди 15 години )
    valio викаш на хората да пишат на правилен Бг , ама самия ти правиш 3 пъти повече грешки отколкото те . Преди да нареждаш помисли и пиши кат хората :)
fallback
Последни