fallback

В София вече се движат 60 електрически VW up за споделено ползване

Услугата набира скорост и досега има 10 000 регистрирани потребителя

Броят на електрическите автомобили за споделено ползване в София вече достига 60 с добавянето на 25 чисто нови Volkswagen up. Те се присъединиха към движещите се от края на миналата година 35 коли от същия модел.Машината са част от car sharing услугата SPARK, която е първата по рода си в столицата. Платформата стартира дейността си само преди 5 месеца, като за този период разшири двойно зоните за наемане и съответно оставяне на електромобила. До момента са регистрирани над 10 000 потребителя на услугата, а ежедневно тя се ползва поне 150 пъти.Целта на организаторите на проекта е през 2018 г. броят на електрически коли за споделено пътуване да скочи до 100, а регистрациите – до 20 000. Съответно за 2019 г. целите са още по-високи – 250 автомобила на ток и 40 000 регистрирани в системата потребители.„Гордеем се, че именно Volkswagen е партньор на SPARK и нашият най-малък модел Volkswagen e-up! в момента поставя София сред най-модерните столици по света с услугата споделено ползване на електрически автомобил - заяви Маркус Татцер, изпълнителен директор на „Порше БГ”, официален вносител на Volkswagen и Audi за България. - Освен удобството, екологичността и удоволствието, което e-up! предлага, той се превръща в посланик и учител по електормобилност и я прави буквално достъпна за всеки със смартфон.”Самата услуга е наистава лесно достъпна. Нужно е свалянето на приложение за смартфон, от което автомобилът може да бъде резервиран на удобно за клиента място. Той проверява оставащия му пробег и ако го устройва, наема колата. Плащането става с кредитна или дебитна карта.Снимка: ДЗИ 

Тагове: spark volkswagen up
fallback
  • #8
    Учуден ( преди 6 години )
    Как ще е брутално скъпа? Чуваш ли се?За един и същи маршрут с такси платих 10 и нещо лв, а със Spark ми излезна първоначалните 3.48 лв.
  • #7
    аз ( преди 6 години )
    Услугата е брутално скъпа! 57 лева за ден през седмицата и 49 през уикенда. За 12 минути 3,48 + още 0,29 на минута отгоре. И накрая оставаш с нищо.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Разликата в цената е 20К лв докато се избият батерията ще е за смяна като цяло цената е нереална доста над Поло GTI за пробега с 18КВТ батерия и ускорението с 82 коня мотор
  • #5
    Пецата ( преди 6 години )
    Браво , нека има пове4е компании предоставящи такива услуги на клиентите си
  • #4
    Фен номер 1 ( преди 6 години )
    Народния автомобил , няма какво да кажем пове4е, от народа за народа .
  • #3
    До долния ( преди 6 години )
    Безплатното паркиране според тебе не е ли предимство, при положение че през по-голямата част от денонощието е паркирано в синя или зелена зона? А горивото и обслужването?
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    По-добър и атрактивен е Ъп GTI не виждам и 1 предимство на Е-Ъп
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    пробвано - услугата е перфектна !ако искаш да си свършиш работа и ти трябва независим превоз - това е !а Упчето е уникална машина !поздравления за VW за тази кола - супер приятна и удобна !
fallback
Последни