fallback

Шеф на Porsche се присмя на Tesla

Model S е способен на 0-100 км/ч за под 3 секунди, но не повече от два пъти, казва Щефан Векбах

Tesla Model S е далеч от спортен автомобил, намекна шефът на Porsche по електрическото задвижване Щефан Векбах. Във връзка с твърдението на американците, че флагманът им е способен да ускорява от 0 до 100 км/ч са по-малко от три секунди, Векбах отсече, че това е възможно "само два пъти - третият път ще стане засечка". Докато Mission E, очакваният нов електромобил на Porsche, ще е способен "да повтаря постиженията си" и да поддържа "върхова скорост за дълги периоди". Щефан ВекбахВекбах не уточни какво точно има предвид, макар според някои анализатори да става дума за защита в софтуера на Tesla, която не позволява претоварване на електромоторите и батериите. Бъдещото Mission E, което според някои източници може да се появи още към края на тази година, ще се управлява като истинско Porsche, обеща Векбах. То обаче няма да бъде снабдявано с фалшиви ауспуси или със звуков синтезатор, който да създава звук от двигател в купето. Ще има някои системи за подпомагане на шофьора, но не и пълен автопилот. "След проучване сред клиентите заключихме, че шофьорите на Porsche искат именно да шофират", обясни шефът по електромобилите. Mission E обаче ще има система, която да може сама да придвижва колата в задръствания. На външен вид серийният електромобил на Porsche ще е доста близък до концепта Mission EДевизът на германците за този автомобил е "бърз за зареждане, бърз за каране". Mission E ще има 800-волтова система за зареждане с прав ток, която дава 400 км пробег само за 20 минути.  Все още няма официална информация какъв ще е максималният пробег, нито каква ще е цената.  

Тагове: model s mission e
fallback
  • #20
    Ще ( преди 6 години )
    Пич ти си по повреден и от ***.:)Безсмислена е полемиката с теб..само кажи от колко години имаш книжка та да н исе изясни всичко.Дошка смотан си бате..Ако поне малко имаше мозъл щеше да знаеш какви машини работят в САЩ.Основно не са американск иза твое сведение.Болен,болен
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чакай ве ти не си разбрал Порше и Ферари са стари марки това автоматично значи че са по-добри и само те могат да правят електромобили които са за мъже а не за гейове освен това всичко е изкуствено наложено от джендърите-политици от Китай,Япония и Хамериканците а Русия,СА и Венецуела са мъже и не искат електромобили и това няма нищо общо с петрола им просто са истински мъже всеки знае че който кара Голф е мъж а който кара е-Голф е *** все пак на първо място двигателя те прави мъж
  • #18
    Факт ( преди 6 години )
    Ми теслата е седан а тва че разкатава поршове и ферарита е от факта че Теслата е с ел двигател а тия отгоре са още на *** идва от факта че немците са технологично джудже в срявнение със Сащ
  • #17
    Факт ( преди 6 години )
    И кой ке го произвежда порша кат немат мятрял у немско.Що пишете глупости!Немците немат шанс
  • #16
    Ще ( преди 6 години )
    Госпожинчо,този който се сравнява с автомобил е пласмасляка Тслъ.Когато Порше са правили и развивали автомобили сополанкото мъск е бил 5 годишен.Голямото геройство *** батерия и 2 електромотора...и станало автомобил..Ти на колко си годинки ?Ел колите са си глупост но концерните са под натиск от *** -политиците.Щат не щат за сополивците реябва да пуснат и електрокари.Тука завря от палячовци..фактически.
  • #15
    JEEP ( преди 6 години )
    Лично аз не искам да притежавам или управлявам електрически автомобил.
  • #14
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Пена"приятелю", Германците поставиха основите на атономията и в момента полуавтономните им системи са лидери - нямай никакво съмнение, че ще пуснат и най-добрите автономни... но като цяло автономните автомобили ги забрави в близките 50 години :D
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пенке, не си в час много. BMW прави автономно управление съвместно с Intel и Mobileye. VW - с Nvidia. И те ли не знаят да разработват софтуер? Отвъд океана единствените, които са реален конглокент на германците за създаването на действащ автопилот, са Waymo. Другото е куха реклама
  • #12
    пена ( преди 6 години )
    Германците ще се научат да правят електрически автомобили до няколко години. Но автономен автомобил няма да направят никога. Въобще не знаят как се разработва софтуер. Особенно изгнилите, белокоси шефчета на цялата им индустрия въобще не разбират философията на Мъск и на Силициевата долина. А автомобилите на бъдещето ще са компютри на колела. Ето това ще им изяде главата, не електрификацията.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Тесла никога не са имали претенции да е спортен автомобил"... и затова се рекламират с ускорението от 0 до 100 :D
fallback
Последни