fallback

Honda Civic Type R ще чупи рекорди по европейските писти

Японците ще разчитат на бивш световен шампион във Формула 1

Бившият световен шампион във Формула 1 Дженсън Бътън ще е част от екипа пилоти, които тази година ще се опитат да подобрят рекордите на няколко европейски писти за автомобили с предно предаване. Британецът и колегите му ще карат новия Honda Civic Type R. Засега от японската компания са обявили три писти, които рекорди са на прицел: британската „Силвърстоун”, белгийската „Спа” и португалската „Ещорил”, като останалите трасета ще бъдат оповестени по-късно. Заедно с Бътън в програмата на Honda влизат пилотите на японците в световния пистов шампионат за туристически автомобили WTCR Тиаго Монтейро и Естебан Герери, както и Бертран Багет, който кара с Бътън в японския Super GT шампионат. След като сложи край на кариерата си във Формула 1 Бътън си даде почивка, след което подписа с Honda, за да кара в Super GT, а отличните му отношения с японците датират още от времето, когато кара за тима на компанията във Формула 1. През 2016 година Honda реализира подобна програма с Type R от предишното поколение на Civic като пилотите на японците поставиха нови рекорди за автомобили с предно предаване на пет европейски писти: „Силвърстоун”, „Спа”, „Монца”, „Ещорил” и „Хунгароринг”. Преди две години японците използваха пилотите си от WTCC (шампионатът, предшестващ WTCR) Роб Хъф и Норберт Михелиц, пилотът в британския пистов шампионат за туристически автомобили (BTCC) Мат Нийл, както и пилотът на колата на сигурността във Формула Е Бруно Корея. Новият Honda Civic Type R вече е най-бързият автомобил с предно предаване на Северната дъга на „Нюрбургринг” с резултат 7.43,8 минути за обиколка с дължина 20 км. Автомобилът се задвижва от 2-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с мощност 320 конски сили.

Тагове: Honda Honda Civic Type R
fallback
  • #11
    Кирето ( преди 6 години )
    Тоя дето вика ,че са го плюло е прав !ама за предният модел на Сивика дето струваше 50 х и кусур лева базата имало проблеми със задният мост и некви др.дефект а инак бил красавец..за Новият вече положението е съвсвм коренно различно .....а за тайп ера вече нещата са мн.различни .то.върхът..в Англия си ги карат яко много .е верно нали тука си ги и правят
  • #10
    тоя младенчо ... ( преди 6 години )
    отново доказа доколко може да се увредиш от каране/притежаване на рено!
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    А бе умници спортните версии са мноого по-различни от нормалните. Различно окачване, двигател, спирачки, изпускателна система и т.н.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    В Пета предавка, Сивика го оплюха, не беше R, но едва ли има значение. Дори споделиха че предните били по добре
  • #7
    HH ( преди 6 години )
    Младене, купи си голф. никога повече Хонда.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тая хонда е единствената кола с двама различни дизайнера.Един нормален хетеро който е направил предницата по начин по който да се хареса на хората,и един джендър направил задницата,за да е "различна"..
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Карам Хонда, обичам да ме късат Опелите по светофарите.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Младене, бе, момко! От къде ги извади тия тъпотии с разпределението на теглото? Я си отвори книжката на въображаемата хонда 8ма генерация и виж, че пише 61% с най-тежкия мотор за предна ос и 39% за задна. Фейк коментари от фейк хора.
  • #3
    младен ( преди 6 години )
    Карам 8-*** генерация. 9-та е същата, от към тех. част, кошница като 8-*** само леко променен дизаин - отзаде талига, т.е. не с независимо окачване, разпределение на теглото 75%~80% в полза на предната част с цени като нови около 40 и няколко хиляди. Ако и 10-ката е така могат да отидат да се застрелят и никога повече хонда.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Забравили са да споменат, че това е само на PlayStation 4 и Xbox One.Ама с кое копче точно става, не знам.
fallback
Последни