fallback

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

Германците решиха да направят конкурент на Range Rover Evoque Convertible

Ръководството на VW Group е взело решение да тръгне по пътя на Jaguar Land Rover с техния Range Rover Evoque Convertible и да направи крос-кабриолет. В основата на модела ще бъде новия SUV на германците T-Roc, съобщават от прес-службата на геманския производител.В автомобилния свят вече има една печална история с подобен автомобил. Това е Nissan Murano CrossCabriolet, който беше посрещнат с големи надежди, но заради слабото му търсене бързо беше свален от производство. В същото време обаче Range Rover Evoque Convertible се радва на малък, но стабилен интерес и продължава да се произвежда.Версията на VW T-Roc със свалящ се покрив трябва да се появи на пазара през 2020 г. В нея ще бъдат инвестирани около 80 млн. евро, като те ще отидат за създаването на поризводствена площадка за модела в завода на Volkswagen в Оснарбрюк (Германия)„Volkswagen постепенно се превръща в марка за кросоувъри. T-Roc въвежда нови стандарти в сегмента на компактните SUV-модели и с кабриолет, в чиято основа е този автомобил ние ще зададем нов ритъм за конкуренцията на паззара”, заяви генералният директор на Volkwagen Херберт Дийс.В компанията имат намерение да разширяват асортимента от предлагани кросоувъри до 2020 г. на 20 модела, които ще се продават в цял свят. По това време 40% от продажбите на Volkswahen трябва да бъдат именно на модели от този сегмент.Самият T-Roc дебютира на европейския пазар през 2017 г., като до момента компанията е получила над 40 000 поръчки за него. Плановете на Volkswagen предвиждат от кабриолета да се продават по 20 000 бройки на година.Снимки: Volkswagen

Тагове: Volkswagen T-Roc
fallback
  • #15
    сим ( преди 6 години )
    Каймака на безмислените градски джипки. Ужким се стремим към икономия пък хората купуват тези кашони 99% никога не ги ползват за джипове, те и повечето не стават за такива де. Какъв е смисъла от тези вирнати коли по всичко отсъпват на един хечбек или седан за същите пари - по високо тегло, по-лоша аеродинамика оттам и разход на гориво, по непрактични и тн. и за какво заради някаква висока позиция на седене ми като искаш те гледаш отвисоко качвай се в автобуса :D
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    каза ... селския бег!
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Селска колица.
  • #12
    Реалист до Истината ( преди 6 години )
    Не е нужно да го гледаш по снимки - има шоурумове!Разгледах доста добре модела в Порше София Юг и мога да се хвана с теб на бас за каквото искаш, че твърди пластмаси там няма!И ако трябва да го сравня просто като материали със Шкода Кодияк и Шкода Карок, които видях на Автосалон София - ами съжалявам, има причина, поради която Фолксваген е по-скъп! Шкодите са чудесни, но там пластмасата е много по-груба и твърда!Всяко нещо струва цената си - Шкода не е Фолксваген, а Фолксваген не е Ауди!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    покрива хубу е бял ама що и А колоните бе дева?!? така е като сложен от друга кола ***!
  • #10
    Факт! ( преди 6 години )
    Е как ще са номер едно като Рено-Нисан официално са номер едно *** не те ли е учила да не лъжеш не е християнско или май си от тия дет не маат свинско много!
  • #9
    Абе ( преди 6 години )
    чета долните *** - разбирачи и ми става ясно защо България е на това положение!Факт е, че VW пак са 1 и изобщо не се интересуват от мнението на такива "капацитети".
  • #8
    Истината ( преди 6 години )
    Като гледам снимките, този T-Roc не ми изглежда никак, ама никак добре. Твърдата и гадна пластмаса се вижда от космоса. Отвън е направо тарагедия.Очаквах, че са започнали да правят малко по-актуални коли, но тази ме връща в края на 90-те на миналия век. КонКУРенцията в този сегмент е доста сериозна, а ФВ си правят направо подигравка с клиентите, които евентуално биха си го купили, колкото и малко да са те.
  • #7
    Факт! ( преди 6 години )
    Че Рейнджа е премиум е факт чудя се само тия къде са тръгнали както отбелязва колегата дори Дачията е в пъти по-кола от Фолцвагината!
  • #6
    15135 ( преди 6 години )
    Дори и Дачия Дъстър е по-качествен автомобил от прехваления Range Rover!Какъв премиум е Range Rover - премиум са Бентли и Ролс-Ройс!10 годишен Range Rover струва 15-20 хиляди лева, при положение, че като нов е струвал 250 хиляди лева!Сигурно затова, че е много качествен...
fallback
Последни