IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rolls-Royce иска да удвои продажбите си

Луксозната британска марка, която е част от концерна BMW, засега не е в състояние да изпълни предначертаната цел – да продава по 1000 автомобила годишно.

Rolls-Royce иска да удвои продажбите си

Според статия в лондонския вестник "Times", обаче, Rolls-Royce има намерение да удвои продажбите си през следващите три години и така да бъде в състояние да продава по 2000 автомобила на година.



Този количествен скок трябва да бъде постигнат благодарение на по-малкия и по-евтин модел, който се очаква да се появи на пазара в края на 2009 г. Известният под името "Baby-Rolls" модел, по предварителни данни, ще струва между 160 000 и 180 000 паунда ( това се равнява по настоящия курс на 218 000 до 245 000 евро). Това го прави с почти 90 000 паунда по-евтин от настоящите версии на модела Rolls-Royce Phantom.

От януари до ноември 2007 г. продажбите на компанията са нарастнали с 27,9 %. Това се равнява на 821 продадени автомобила. Според информацията, публикувана от британските колеги, нивото на продажбите се дължи до голяма степен на новия Rolls-Royce Cabrio Phantom Drophead.

Завладяването на нови пазари заема все по-голямо място в стратегията на компанията. През 2008 г. продажбите в Китай най-вероятно ще надминат броя на ролс-ройсите, продадени в Британия. Така Китай ще бъде вече вторият по важност пазар за компанията, след този в САЩ.

За да подсили производствените си мощности, в момента Rolls-Royce назначава нови служители. Строи се и една нова монтажна линия.

0 от 500