fallback

В Citroen се съмняват в бъдещето на дизела

Линда Джаксън подсказа интересен тренд на пазара

Продажбите на дизелови автомобили може никога да не се върнат на предишните си равнища, особено ако клиентите, които поръчват флоти последват частните клиенти, които през миналата година загърбиха дизелите заради моделите с бензинови двигатели. Това е прогнозата на главния изпълнителен директор на Citroen Линда Джаксън, която даде за пример продажбите на новия C3 Aircross – моделът дебютира през октомври и 75% от продажбите му са на версии с модерни бензинови турбо мотори. „Частните клиенти поръчват основно коли с бензинови мотори – обясни Джаксън пред списание Autocar. – Ако тази тенденция се запази и при поръчките на флоти, то дизелите няма да могат да си върнат пазарните позиции. Трябва на пазара да се случи нещо драматично, за да увеличат дизелите пазарния си дял.” 2017 отбеляза сериозен спад на продажбите на дизелови автомобили в Европа и анализаторите не виждат шанс това да се промени в близко бъдеще. А и големите автомобилни производители все повече залагат на електрифициране на моделите, които предлагат, като съвсем скоро се очаква лансирането на цели моделни семейства електромобили, а plug-in хибридите в гамите на автомобилните компании стават все повече.

fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    ***-motor-und-sport.de и те са го тествали.3,8/100 среден разход. А де!
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Швейцарците от nzz.ch и те са го тествали. Само суперлативи. При тях разхода е 3,6/100. А сега де!
  • #7
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Тинтири минтири, що ми дава за пример Ц3ка? Малките цикалки никога не са имали висок дял на дизелите така или иначе. Ама нали се сещате,че една фирма с фотилия всеки грам гориво и е ценен хибридите освен на градско икономия не могат да реализират... ше имре дизеле друг път - по-скоро в празните ви чутури ще се роди идеята че електричките не са решение!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мошениците от АДАС също са го тествали.Тяхното подпиране на немските марки и малките деца го знаят. За Ярис Хибрид оценката им е Зеер гут!Разхода на гориво при теста им е 3,7/100.На тях ли да вярвам или на теб с фантастичните разходи, които обявяваш, но не казваш откъде си ги взел?
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    От Шпигел са го тествали Яриса и разхода е 3,8/100. Среден разход. немци са го тествали и са го карали агресивно, както пишат в теста и не са го жалили, за да разберат колко действително харчи тази малка хибридна кола.Пусни в търсачката: Toyota Yaris Hybrid Das kleine e
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Стига лъга ве ей! Какви 5,1 какви 10 литра за Ярис хибрид бълнуваш?! Дай да го видим този тест, където са го тествали, че е много интересно при условие, че Приусите в София зелените таксита правят 5-5,5 зимата, а през останалото време разхода им е под 5/100. А 10 литра на тези хибриди посмъртно не можеш да им докараш, освен, ако не ги караш с натисната ръчна спирачка. А а да кажеш за Ярис че прави подобен разход си е направо НЕнаучната фантастика.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    То тези неща всеки човек с малко мозък в главата го знае. Само напушените дизелови фенове със сажди в главата не могат да го осъзнаят още.Много се надявам и у нас да почнат забраните за канцерогенници. В големите градове и особено в София не се диша. Особено в центъра и кварталите около Факултета, където братчедите роми се топлят с каквото намерят. Лятото обаче никой не се топли и е същата смрад. Така, че нафтовите таралясници е нужно да се спрат!
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    А добро утро!Сетила се Мара да се побара...От Тойота това нещо от колко години го повтарят. Всички им се смееха преди 20 г.на хибридите, а сега те ви се смеят на лобистката европейска политика дирижирана от немците. Ако не беше дизелгейт още щяхме да си дишаме сяждите на дизелите. Не че суга не ги дишаме, но намаляват нафтовите печки...
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какво точно е подсказала, което не сме знаели?
fallback
Последни