IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lancia Stratos за половин милион долара

Шаси с №44 от 1974 г. почти достигна тази цена

Lancia Stratos за половин милион долара

Lancia Stratos е една от легендите на ралитата от 70-те години, а историята на всяка една сглобена бройка – серийна или състезателна, е добре документирана. Все пак обаче от време на време се появяват изненади. Като тази Stratos HF Stradale от 1974 г., а както знаете Stradale указва, че става въпрос за серийната версия на модела, използвана, за да бъде получена хомологация за състезателната кола.

Lancia Stratos за половин милион долара

Производствената серия на Stratos Stradale включва точно 492 коли, а това е шаси №44. Колата беше продадена на търг в Щатите, като в наддаването участваха 22 кандидати, а победителят спечели с цена от 475 000 долара. Сглобяването на този автомобил приключва на 1 юли 1974 г., но първата му регистрация е едва през юли 1977. Първият му собственик го кара около 20 000 километра, след което през 1980 г. го продава.

Lancia Stratos за половин милион долара

Колата прекарва 40 години в Италия, след което заминава за САЩ. Важното е, че автомобилът върви с пълна сервизна история, както и всички данни за експлоатацията и реставрирането му. Точно преди търга колата е била сервиз, където се е наложил ремонт на окачването и карбуратора и автомобилът е получил нови спирачни дискове и гуми Michelin, идентични с тези, с които Stratos №44 е бил произведен през 1974.

Lancia Stratos за половин милион долара

Серийната версия на рали боеца се задвижва от 2,4-литров V6 бензинов мотор с мощност 190 к.с. а двигателят работи с 5-степенна механична трансмисия.

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    Не виждам проблем с управлението на Маркионе. Фиат имат много наследени проблеми, датиращи десетилетия назад. За да изтеглиш една такава фирма от тинята, трябва да се съсредоточиш върху малко и конкретни неща. Такива са Ферари, Алфа и достъпните модели на Фиат. Резултатите хич не са лоши. Можеш да видиш финансите на Фиат в finance.yahoo.com. Чистата печалба е в растеж последните години, а акциите са от 10-12 евро на 18. Какъв е проблемът с управлението на Маркионе?
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    dakk ( преди 1 година )
    Какви времена дойдоха да си спомняме за Ланча и моделите и от 70-те години.Все си мислех че някой можеше да я купи тази марка и да я спаси..С тази си история и модели Ланча не трябваше да се закрива,но Фият се управлява от Маркионе,който му е по лесно да закрива отколкото да гледа да запази нещо.На Ланча в днешно време например според мен щяха много да и подхождат хибридните технологии в комбинация с модерни двигатели и техния дизайн.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гражданин на РБ от с ( преди 1 година )
    Е-е, няма теглич.
  • #1
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Култов автомобил!