fallback

Lexus готви два нови модела за Европа

Кросоувърът UX и седанът ES ще бъдат представени в началото на 2018 г.

Японският производител Lexus ще предложи два нови модела, като един от основните пазари за тях ще бъде Европа. Това съобщава Autoreview, като се позовава на топ-мениджър на марката, отговарящ за Стария континент.Още преди година Lexus показа концептуалния кросоувър UX, а сега се подготвя излизането на неговата серийа версия. Тя ще бъде представена през март в Женева, като това ще стане най-достъпният като цена SUV на марката. Той ще заеме мястото на не особено успешния хечбек Lexus CT 200h.Гамата модификации на модела е ясна, тъй като компанията запази индексите UX 200, UX 250 и UX 250h. Според данни на производителя, UX 250 ще получи 2,0-литров атмосферен мотор с мощност 170 к.с., а хибридът UX 250h – 178 к.с. Заради изискванията за сертификация, новият кросоувър ще се появи на пазарите в Европа едва в началото на 2019 г.Вторият модел е новото поколение на седана ES, който ще бъде представен още през януари в Детройт. Той ще бъде изграден на платформата TNGA и технически ще повтаря до голяма степен новата Toyoa Camry. На външен вид обаче автомобилът ще причила на флагмана на марката LS.Освен сегашната генерация на седана, новият ES заменя и друг модел – Lexus GS, който е с подобни размери, но е построен на платформа със задно предаване и не се продава добре. Според последните информации, през февруари 2018 г. компанията ще престане да приема поръчки за GS за Европа, а през септември ще стартират и продажбите на новия ES. За Стария континент обаче е предвидена единствено хибридна версия – ES 300 h, но на други пазари ще се продават и бензинови модификации.Снимка: Lexus

Тагове: lexus es lexus ux
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    А някое дизелче няма ли да има? Питам за един приятел фен на ВАГ.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като гледам това видеоhttps://***.youtube.com/watch?v=o7qyL2xTdrE и ми се струва, че са направили космически кораб. Колата на бъдещето. А вуррстовете са останали някъде в 90-те години на миналия век и все още се мъчат с дизелите да ги налагат и усъвършенстват. Освен нов софт за мамене др,го ново не могат да измислят. Добре, че меркел им удря по едно рамо иначе да са е окъсили яката.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    "не особено успешния хечбек"Ето това характеризира цялата история на марката.
  • #8
    Lexi ( преди 6 години )
    Ще трябва да сменят дилъра на дизайнерите, че май ги е нахранил с вълшебни гъби
  • #7
    лексус ( преди 6 години )
    Лъскава Тойота с голям комарник. За по кратко -леген.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота също вграждат и ръждата в масово производство, иначе са като камък, благодарение на най-качествената стомана от Кобе Стийл.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви автоматици от 80 години бе човек. Какви са тия глупости дето ги говориш. Първият 8-степенен автомат серийно кой мислиш че го вгражда. Вземи малко се пообразовай а после пиши глупости.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това е колата:https://***.youtube.com/watch?v=o7qyL2xTdrE
  • #3
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Lexus ne razbra 4e v Evropa niama da im tragnat prodajbite dokato slagat avtomatici ot 80 te godini i dokato ne svaliat cenite.Vse pak tova ne e premium product i ne moje da bade na cenata na BMW ili Audi
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    и не само дизайнаи возията и материалите вътре в купето.....един автомобил не е само двигател и шарнири от камък !и да викаш колко е здрава , а комфорт и удоволствие НУЛА!
fallback
Последни