fallback

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Tesla Model X заема първото място в класацията на Consumer Reports

Американската агенция Consumer Reports обяви списъка на 10-те най-ненадежди автомобили, предлагани на пазара в Северна Америка през 2017 г. „Победител” е електрическият кросоувър Tesla Model X.Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.Класацията е въз основа на проучване между 400 000 собственици, които са оценявали по различни критерии 640 000 автомобила. Резултатите показват, че новите машини, оборудвани с електронни системи, са по-чупливи в сравнение с по-старите.Изследването е направено по 17 различни параметри, включващи от малки проблеми до сериозни повреди и ремонт на агрегатите, докато те са в гаранция. Всеки от тях е получил конкретна оценка, като въз основа на нея е направено и крайното класиране. 10. Chevrolet CamaroНай-ненадеждните автомобили за 2017 г.Култовият американски автомобил заемо последното място, като неговите собственици се оплакват от проблеми с трансмисията, електрониката и със системите за задвижване.9. Mercedes-Benz GLC-ClassЕдна позиция по-надолу е разположен германският всъдеход Mercedes-Benz GLC. Компактният SUV получава сериозни критики заради лошите си спирачки, кормилно управление и окачването. Някои собственици са недоволни и от оборудването му.8. Jaguar F-PaceОще един премиум-автомобил, който влиза в тази класация. Първият кросоувър на британската марка страда от проблеми с трансмисията, бордовата електроника, включително и информационно-развлекателната система. Дефекти при някои автомобили има и с диференциала.7. GMC AcadiaНовото поколение на големия всъдеход също е критикуван заради проблеми с информационно-развлекателната система, която не работи, както се очаква. Останалите електронни системи също не са на ниво, категорични са собствениците на автомобила.6. FIAT 500Въпреки дългото си присъствие на пазара, малкият хечбек на FIAT все още има проблеми със спирачките, силовия агрегат и електрониката, твърдят участниците в проучването на Consumer Reports.5. Ford FocusКомпактният модел на Focus преди година беше още по-напред в тази негативна класация. Сега той е „подобрил” представянето си, но собствениците му се оплакват най-вече от слабата надеждност и проблеми с трансмисията.4. Ford FiestaОще един представител на американската марка – компактната Fiesta, също е получила доста критики. Те са свързани предимно с работата на климатика, както и на скоростната кутия с два съединителя, която често се поврежда и дори се налага да бъде сменяна.3. Volvo XC90Шведският всъдеход е обявен за „най-безопасният автомобил в света”, но и той, както се оказва, страда от някои болести. Според американските собственици, основният проблем е сложната информационно-развлекателна система, която контролира и климатика. Съобщава се за доста случаи, в който тя се претоварва и дори изключва.2. Cadillac Escalade„Сребърният медал” в Топ 10 е за всъдехода Cadilac Escalade, който през последните години често попада в първата тройка. Проблемите при него са с информационно-развлекателна система и с климатика. Оплаквания има и от техниката.1. Tesla Model XВъпреки най-новите си характеристики изцяло електрическият всъдеход Model X страда от проблеми, свързани с прости неща – отваряне и затваряне на задните врати, качване и слизане от автомобила, както и от лошо качество на материалите в салона.Снимки: Производителите 

Тагове: Consumer Reports
fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 7 години )
    Гледах в тубата. Не се впечатлих. Мерцрдеса ще мине 1000 км. без да спре, тЕслата умря на 153-я километър в нищото. Смяяях, смяяях,...
  • #33
    Анонимен ( преди 7 години )
    Знаете ли кое е основното качество на автомобилите Тесла?Тва че можеш да скъсаш почти всяка кола на улицата при това не просто да я задминеш ами да оставиш шофьорът и с впечатлението,че е спрял.Не вярвате ли?Поразгледайте в в тубата какво прави с разни мерцедеси,бмв,аудита поршета,ферарита,и разни понапомпани азиатски марки.Да,има и такива които я дърпат-порше за половин милион,ламбо драгстер,ауди с 2500 коня..Ама колко хора имат тунингован супер кар на цената на ново бугати?Е тва и е *** тЕслата
  • #32
    fermera ( преди 7 години )
    Пропускате факта че Тесла събират информация за инцидентите в реално време и променят софтуера без да посещаваш сервиза.Това е друго ниво на управление на автомобила и струва много пари .Интериора е поправим,но кога европейците ще достигнат нивото на автономно управление и на каква цена.Това което видях на автоизложението-Фолксваген Алтеон 122к лева,БМВ Х3 144к лв,Волво ХЦ60 над 130 к лева и всичките с 4 цилиндрови двигатели.Иначе имат интериор ама цените ми се струват много височки.
  • #31
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пено за теб може и да е най върховия автомобил, но хората се оплакват от кофти материали в салона. И то тези които го карат, не по картинки!
  • #30
    ..... ( преди 7 години )
    Toyota...все още си остава най-здравата и най-надеждна кола, някога произвеждана.
  • #29
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Хайде сега Остави си за 5 часа фаровете на автомобила който караш, пък после разправяй кой щял да остане на пътя. "И кво ще се случи? Остават да светят габаритите. За 5 часа нищо няма да станеТеслата е разкрита...както преди време писах Шевролета е в пъти по добра алтернатива, Нисана също. Поне производителите са по реномирани, знаещи как се правят коли.
  • #28
    pena ( преди 7 години )
    "Пак щеше да е. Кола за 100 000 $, а салона и качеството на дачия и шкода, трагедия!"Това за Cadillac Escalade, Volvo XC90 или за Mercedes-Benz GLC-Class се отнася :-D
  • #27
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пак щеше да е. Кола за 100 000 $, а салона и качеството на дачия и шкода, трагедия!
  • #26
    Анонимен ( преди 7 години )
    (отваряне и затваряне на задните врати, качване и слизане от автомобила, както и от лошо качество на материалите в салона.)Е значи основния проблем са вратите ако си бяха нормални надали щеше да е в топ 10
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    Малко пресилено ревете от DSG-трансмисиите. На един тестов голф беше дала дефект на 150 000 км. Смениха и съединителите за 300 евро. На нормална ръчна трансмисия цената за смяна била около 220 евро.
fallback
Последни