9/95 Представяне на компактната лимузина с 3 и 5 врати.2/96 Нов мотор в програмата: 1.6 литров бензинов с 103 к.с.10/96 Представяне на два нови дизел мотора по 1.9 литра с 75 и 100 к.с.4/98 ABS и серво серийно във всички модели11/98 Мащабни подобрения в модела, странични еърбегове серийно8/01 Смяна на модела, представяне на СтилоИмето беше подбрано амбициозно, на аплаузите за компактния Фиат не бяха многоДали се дължеше на неконвенционалния дизайн или на тотално руинирания от предшественика Типо имидж? Специално в Германия Браво/Брава остана странично пазарно явление. При това почти няма какво да се критикува: пространството в купето и комфорта са над средното за класата, ниското ниво на шум също заслужава да се отбележи. Учудващо е, че бензиновите мотори, с изключение на спортния 5-цилиндров в Браво, не са много мощни и имат нужда от високи обороти. Повече сила имат дизеловите двигатели, които се появяват една година след старта на модела и през 1998 са заменени от модерни комън-рейл агрегати. Авариите застигат по-често слабата 1.4 литрова версия. Но така или иначе Браво и Брава не заслужават медал за надеждност.
Най-често срещани повреди:
Мотор: Повреди, следствие на скъсани ангренажни ремъци и прегряване, причинено от дефектирали термостати или разливи на вода
Проблеми със запалването и инжекциона
Ядове, особено при 1.4 литра бензин, с износени съединители и тежък ход на скоростите.
Електрика: бойкот на имобилайзера и дефектни горивни помпи