fallback

Genesis представи конкурента на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class

Седанът G70 получи двигателите на Kia Stinger

Компанията Hyundai предпочете домашна обстановка, а не изложението във Франкфурт, за да представи третия сериен модел от подбранда си Genesis. Това е седанът G70, който излиза на пазара като директен конкурент на BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-Class.Дизайнът на четиривратия автомобил е в стила на шоу-кара New York Concept, дебютирал през пролетта на 2016 г. Серийният модел е построен на платформата, използвана за лифтбека Kia Stinger. Дължината на G70 е 4685 мм, широчината – 1180 мм, височината – 1400 мм, а разстоянието между двете оси е 2835 мм.Както и Stinger, така и новият модел на Genesis е достъпен с три турбомотора. Два са бензинови – 2,0-литров с 225 или 255 к.с., и V6 с обем 3,3 литра, развиващ 370 к.с. Дизелът е първи за гамата на Genesis, като той е 2,0-литров с 202 к.с. Всички двигатели са свързани с 8-степенен автомат, а задвижването е към задните колела или към двата моста.Топ-версията с  3,3-литров мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди, което е с 0,2 секунди по-бързо от Kia Stinger. Максималната скорост на Genesis G70 с този мотор е 270 км/ч. Техническите характеристики на другите два мотора не се съобщават.В списъка с оборудване са включени 9 въздушни възглавници, обшити с кожа Nappa седалки, функция Launch Conrtol, система за предотвратяване на челен сблъсък с мониторинг на „мъртвите зони”, мултимедиен комплекс с 8-инчов тъч-скрийн и гласово управление, аудиосистема Lexicon. Седанът е получил и „активен капак”, който се повдига леко при сблъсък с пешеходец и така намалява риска от травми.В Корея вече се приемат поръчки за Genesis G70, като цените стартират от 37 500 000 вона (27 870 евро). Продажбите стартират на 20 септемри.Снимки: Hyundai

Тагове: Genesis G70
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Отпред Инфинити и малко Ауди, отзад БМВ и малко C класа (W205)..и цени (27 870 евро)...трудно!
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Копирано оттук оттам. И какво му е на цената, та е евтино толкова много. Цените на С-клас почват пак от толкова
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Преди години бих казал, че Хюндай нямат шанс в този клас коли, но вече не съм сигурен. Не, че ще насъигнат Премиум тройката, но със сигурност ще им вземат клиенти. Те вече го направиха с предното поколение Genesis.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тези стават все по добри. Много ме кефи че е построена на платформа със задно предаване и ще има спортно поведение, а не пореддния шит който става само за ходене до магазина
  • #2
    thebrainless ( преди 7 години )
    Добре изглежда и от вън (баш като инфинити :))) и интериора не е зле, като изключим интеграцията на дисплея, който е нелеп за 2017 година.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Woooow. Много радва. Супер е и цената му е доста по-ниска от тази на останалите. Ако е такава и тук де.Браво на корейците, определено бих си го взел.
fallback
Последни