fallback

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Румънският бестселър запазва гамата си от двигатели

Компанията Dacia използва автосалона във Франкфурт, за да представи официално новото поколение на бестселъра си Duster. Екип на Automedia бе на закритата премиера за медиите в Париж по-рано това лято, а сега за първи път моделът бе показан и пред широка публика. Промените при кросоувъра засягат както екстериора, така и интериора. Нови са предната и задната част на модела, както и оптиката. Duster е получил 17-цолови джанти, а предната стойка е преместена със 100 мм напред.Голямата разлика е в интериора, където има нов приборен панел с голям екран на бордовия компютър. Поставен е волан с различни бутони, като той може да се регулира на височина. Централната консола е променена заради екрана на мултимедийната система, която вече е поставен по-високо. Нови са блокът на климатика и седалките.Сериозно е разширено и оборудването на автомобила. За европейската версия на Duster вече ще се предлага система за кръгов обзор, функция за следене на мъртвите зони в страничните огледала, климтроник, система за безключови достъп и стартиране на мотора. Има и функция за автоматично превключване на светлините на фаровете.Технически Duster не е променян, като ще продължи да се предлага с 1,6-литров бензинов атмосферен мотор със 115 к.с., като и с 1,2-литров с турбо, развиващ 125 к.с. Дизелите си остават два – с обем 1,5 литра, които предлагат 90 и 110 к.с.Противно на очакванията кросоувърът на Dacia е запазил и платформата си. В неговата основа е шасито B0 на алианса Renault-Nissan, като при версиите с предно предаване се залага на полунезависимо окачване, а при тези със система 4х4 има независима електромагнитна муфа отзад.Снимки: Motor, Automedia 

Тагове: dacia duster
fallback
  • #11
    Бъдещ собственик ( преди 6 години )
    Цени има вече 4
  • #10
    off_line ( преди 6 години )
    За служебна е идеална!
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    (Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :))най-вероятно както обикновено ще е ~5% увеличение на базовата и всички цени средно нали затова е на същата платформа и вече примерно вместо 60% по-евтин ще е 55% но е с много по-добър интериор а цели 5 хиляди отгоре може да е само с всички нови екстри по логичната причина че до сега просто ги е нямало(изгодно било при положение че още няма обявени цени..)повечето говорят колко е по-скъпо..
  • #8
    Бръм ( преди 6 години )
    Не знам защо всички говорите за цени и колко изгодно било при положение че още няма обявени цени.... Според мен ще има доста изненади по отношение на цената... Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :)
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам някои какво недоволстват да не би ценовите КонКуренти ФВ ЪП,Пежо 108 и Сузуки Игнис да са по-добри?Интериора особено е подобрен доста примерно сравнение с този на Каптюр изглежда супер единствено липсва по-мощен ДВГ
  • #6
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Ми да те са умни с малко инвестиции продават повече и имат огромни приходи.Че то тва е мечтата на икономистите с малко инвестиции големи печалби.А печалбите ще са големи особено в държави като Бг където Дачия е най-продавана леко пипнат дизайн продава повече от всичко за тези пари и без тва друго ново не можеш да купиш.
  • #5
    Провал ( преди 6 години )
    Малко по-ръбат екстериор и интериор, малко повече внимание в детайлите и накрая какво ? Старото шаси и двигатели на по-висока цена. Фейслифт отвсякъде.
  • #4
    АХАХАХА ( преди 6 години )
    Кви рендета бе брат Рено правят зверските модели кви японци кви 5 лева.Бг смешници!
  • #3
    Гост ( преди 6 години )
    Усещам наплив на разочарование и сериозен дискомфорт поради този факт. Защо им беше да пускат слухове, че ще ползват плагформата на Кашкай CMF, като остават на старата демодирана. Нови джанти, екран и климатроник не правят колата различна. Единственото смислено подобрение е вероятното увеличение на колесната база със 100 мм, но и то е под въпрос, че е обгърнато в двусмислена журн. повръщня. То и старият Дъстър е с 2,67, което формално не е малко, но кройката му е ужасна и е нетърпимо тесен.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много добро на супер изгодна цена. При това по-качествено от Рендетата. Румънците ме кефят, че добре попиват от японците и следват техната линия да правят качествени неща на реална цена.В същото време немеца се дуе с някакви пенсионерски машини на които им иска космически цени. Тигана ряпа да яде пред Дъстър. Единствено Шкода са някаква конКуренция на румънците, но като си помисля, че слагат дериватите на ВАГ и лошо ми става.
fallback
Последни