fallback

Opel Insignia получи нов мощен дизел

Флагманът на германците вече ще се предлага с 2,0-литров битурбо мотор с 210 к.с.

Германският автомобилен производител Opel обяви разширяване на двигателната гама за модела си Insignia. Новият 2.0-литров битурбо дизелов мотор ще е първият на компанията, който ще отговаря на бъдещия стандарт за екологичност Euro 6.2.

Четирицилиндровият двигател генерира 210 к.с. и въртящ момент от 480 Нм. Моторът ще се съчетава с познатата 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела. Благодарение на тази комбинация, Insignia ще ускорява 0 до 100 км/ч за около 7,9 секунди и ще развива максимална скорост от 233 км/ч.Що се отнася до икономичността на новия двигател, то собствениците могат да очакват среден комбиниран разход на гориво от 6,9 л/100 км и 183 г/км СО2. Както и сегашния 2,0-литров, също битурбо двигател, бъдещият агрегат също ще използва система за селективна каталитична редукция с AdBlue разтвор за намаляване на азотните оксиди от изгорелите газове.Заедно с новия двигател, Insignia ще се предлага и със специален загряващ се филтър за твърди частици, който ще може да се активира дори и при шофиране с ниска скорост.Снимка: Opel

Тагове: opel insignia adblue euro 6.2
fallback
  • #10
    до Бавареца ( преди 6 години )
    като се повозиш в този Опел и след това се качиш на твойта 3-ка ще помислиш, че от кола си се качил в каруца!ти си избери дали да е конска или магарешка ...
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    t.e. nad 8-100 realnobasi i dizela kolkoto benzin razhodne mersida si gi karat koito iskat
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    6,9 си е по NEDC, т.е. по стария стандарт, както се разбира от други издания.
  • #7
    Бавареца ( преди 6 години )
    мойта 3-ка 320 190 коня хем по-бързо ускорява хем по-малко гори с около 1,5-2 литра от този опел
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не, че нещо, но Мазда 6 175 к.с. 2.2 дизел има ускорение 7.9 сек. до 100 км/ч и ми гори 6,5 в града, а на дълго ми пада под 4,5/100.Среден разход по БК 40/60 градско/извънградско 5,3/100.Това 6.9/100 на тази Опел ми се виждат страшно много. Карал съм и стари нови дизели с 4 цил до 2,5 литра, но среден разход по-голям от 6,5/100 не съм имал.Ако някой ми твърди, че 6,9/100 за 4 цил дизел е нормален разход, значи нищо не разбира от коли и от дизели.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Явно с реалния разход са ги задължили да съобщават и реалното ускорение, защото 7,9 сек. са скромно постижение за 210 к.с. със задвижване на всички колела.
  • #4
    Mono ( преди 6 години )
    Да вметна,че тея 6,9л са РЕАЛЕН разход,а не на стенд както 6 цилиндровите ви мотори,статията не е пълна и не е уточнено това!
  • #3
    GG ( преди 6 години )
    ..ще спират..само в сънишата на Мъск..и на някой други.освен икономията има върт момент.Но ти това няма как да го знаеш понеже още нямаш книжка или си велосипедист.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те дизелите ще ги спират, а тези нов били извадили.После защо били на загуба 250 млн. от началото на годината. еми ето защо, защото са неадекватни и се впускат в неща, които ги водят до нови и нови загуби.А и този разход е меко казано доста висок.6,9/100 за 4 цилиндров дизел независимо от мощността е доооста над средното. Хората каращи дизел го вземат заради икономията, а тук виждаме, че нея е няма.
  • #1
    Брандо ( преди 6 години )
    Разхода му е като на новите 6 цилиндров дизели
fallback
Последни