Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Електрически ванове за британските пощи

Пробегът им достига 160 километра с едно зареждане

Електрически ванове за британските пощи

Британските пощи започват тестове на електрически ванове, чийто пробег достига 160 км с едно зареждане. Компанията Arrival е предоставила девет изцяло електрически автомобила с различни размери за изпитанията.

Електрически ванове за британските пощи

Вановете ще бъдат изпитвани в Лондон и около града, като товароносимостта им е 3,5, 6 и 7,5 тона. Производителят на електрическите пощенски ванове до скоро беше известен като Charge Auto, а това са първите возила, сглобени в новия завод на компанията в Банбъри, северозападна Англия.

От британските пощи съобщиха, че планират изпитанията да продължат няколко месеца, а плановете са за сериозно обновление на флота на компанията, в които влизат около 49 000 возила. През 2015 година Royal Mail беше продадена на борсата в Лондон и вече е публична компания, а не принадлежи на държавата.

Това е поредната стъпка към електрифициране на пощенските и куриерските услуги. Последният пример дойде от Deutsche Post и DHL, които наскоро обявиха партньорството си с Ford за създаването на флотилия от 2500 електрически буса.

Тагове: dhl royal mail arrival
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не е нужно във всеки склад да има батерии. Нужно е само във всяка търговия, гара, пристанище, магистрала и т.н. да има пункт в който да зареждат батериите. По този начин, докато те разтоварват/товарят, ще дойде някой да ти докара заредената батерия и да я смени със старата. По този начин няма да си губиш времето по бензиностанции, а само ще караш до следващата точка. Нощно време или при по-голям престой, може батерията да се зарежда направо на камиона за по-евтино.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    сам си го написал но понеже си *** ще ти кажа че влекач не се сравнява с малогабаритни камиони ... И когато ми кажеш как изчисли разходите като не можеш да оправиш приходите ми се обади Пъпчив чалгаджия
  • #10
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "В днешно време приблизително 30% от превозите на товари с камиони се осъществяват именно с малогабаритни камиони и на къси разстояния. Това би означавало, че в бъдеще камионът на Tesla има реален шанс да се конглокира със сегашните дизелови влекачи." Коя част от този абзац не можа да разбереш? Разходите са ти два пъти по-малко, отколкото на един микробус, но в същото време може да натовариш колкото един ТИР. Щом за тебе това не е предимство?
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Шофьорите по закон имат право да карат по 9 часа в денонощието и до 2 пъти в седмицата да удължат това време до 10 часа Дори и да кара 8 до 9 часа за денонощие средно изминава от 600 до 750 километра Хайде сега кажи ми как това се връзва с тези 480 километра които в реални условия ще са не повече от 300 - 350 километра
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Шофьорите по закон нямат право да карат в денонощие повече от 9 часа, като на 4,5 часа минимум 45 мин. почивка трябва да се направи. Така, че около 500 км са напълно нормални за една работна смяна на шофьора. Остават му 15 часа почивка през което време спокойно може да се зареди батерията. Също така както колегата долу предложи може да има няколко оборотни батерии, които да се сменят при нужда.Изобщо варианти има мно го и онзи,който каза че било глупост да има ел.влекач нищо не разбира.
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Само като си помисля че във всеки склад и логистичен център ще има по минимум 4-5 батерии ми се струва че и десет години да ги произвеждат пак няма да ги осигурят
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До Глупавият си ти ( преди 1 година )
    Спри да пишеш глупости Ако мислиш че във всеки склад ще има батерии които да смениш си в голяма заблуда Абе ти на колко години си изобщо???
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "И кое е глупостта за влекач 480 км.?" Абсолютна глупост е. Тези дистанции могат да бъдат покривани и с бусове, при това доста гъвкаво
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Явно драскачите отдоло изобщо си нямат идея от транспорт но пишат глупости разтояние от 480 километра са нищожни за влекач!!! и нее важно разстоянието от склад до склад а от точка за смяна или зареждане на батериите друга такава точка
  • #3
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И кое е глупостта за влекач 480 км.? По принцип логистичните центрове на големите фирми и концерни са така разпределени, че са на по-къси разтояния. Прави си смяната човека, разтоварват, товарят, през това време се зареждат батериите, свършва му почивката и потегля обратно. Проблем?! Също така складовете и логистичните центрове са около големи пристанища и гари. А и трябва да се почне от някъде. Първо 500, после 800 и над 1000 км. Нещата не стават изведнъж.