fallback

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Със сигурност новият модел ще е хибрид

Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел, който ще смени хиперколата Chiron. Това трябва да се случи не по-рано от 2024 г., като топ-мениджърът е уверен, че използването на хибридни технологии е неизбежно тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан. В интерес на истината, инженерите на Bugatti са имали идеи да използват хибридно задвижване и при Chiron, но са се ограничили само с форсиране на двигателя, зает от Veyron. И според Дюрхаймер, таванът е постигнат, едва ли отново ще видим автомобил с мощност 1500 к.с., който да не ползва хибридни технологии. В същото време шефът на Bugatti определи като „преждевременни” идеите за изцяло електрически модел на марката. Дюрхаймер потвърди, че работата по наследника на Chiron все още не е започнала, като актуалният модел на компанията ще се произвежда още 8 години. В момента обаче представители на Bugatti обсъждат със свои настоящи и потенциални клиенти възможността компанията да предложи на пазара друг модел – най-вероятно серийната версия на петвратия хечбек Galiber – концептът, който дебютира през 2009 г. Но в Bugatti нямат планове да произвеждат два модела едновременно, което означава, че ако има сериозен интерес към лимузината, то тя може да отложи дебюта на наследника на Chiron за 2032 г. – точно след 15 години. Bugatti Chiron се произвежда от 2016 г. и се задвижва от бензинов W16 мотор с четири турбини, който е с мощност 1500 к.с. Ускорението на купето със задвижване 4х4 от 0 до 100 км/ч е 2,5 секунди, а за 13,6 секунди автомобилът достига 300 км/ч. Максималната скорост на модела, кръстен на някогашния пилот на Bugatti Луи Широн, е електронно ограничена на 420 км/ч, а цената му започва от 2,4 милиона евро. Производствената серия на Chiron ще е от 500 бройки, като 280 от тях са вече купени или договорени.Снимки: Bugatti

Тагове: bugatti bugatti chiron
fallback
  • #6
    Просто казвам ( преди 6 години )
    Ахахаахахаха не знам колко е иновативен rimac-а но на goodwood беше секунда по-бавен от turbo s и 2 секунди по-бавен от gtr nismo, което беше със сликове. А това дори не са хипер коли. Поршето си беше с напълно заводски гуми и пуснат климатик дори. Електричките са силни до 15о км/ч, от там нататък умират безславно. Пък на завои засега само nio ep9 се е доказало като сериозна машина, жалко че не го рекламират навсякъде като прехваления rimac.
  • #5
    Да ама не ( преди 6 години )
    Предишния ми пост, беше адресиран до Jiko, който написа:"а и ел.до 300 за 13сек.едва ли"
  • #4
    Да ама не ( преди 6 години )
    Ко речи, я пак? Ако :"Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел...тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан. "С други думи, там където свършват възможностите на ДВГ, там започват възможностите на електрическия двигател. Виж какви са възможностите на електромобилите още в зората им, а си представи какво ще е след 10~20 години. Година след представянето на серийната версия от Rimac преработиха електрическото задвижване на Concept One. Вместо 1088 к.с. версията от 2017 г. вече разполага с 1224 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм. Стойностите на ускорение на Concept One в последователност до 100, 200 и 300 км/ч: 2,5 секунди, 6,0 секунди, 14 секунди. Максималната скорост на модела е 355 км/ч, а пробегът 350 километра.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    кой за каквото е учил!
  • #2
    Jiko ( преди 6 години )
    Хибрид ок,но чист ел.никога,цялата тръпка ще изчезне,а и ел.до 300 за 13сек.едва ли
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сигурно е голям кеф да си в мениджмънта или маркетинга на Бугати. Моделната гама е от 1 модел който се сменя на 10-15 години и хората идват да се молят да им вземеш 2-та милиона. Чат пат плашиш в втори модел и накрая прибираш 1 торба пари като заплата
fallback
Последни