fallback

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Със сигурност новият модел ще е хибрид

Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел, който ще смени хиперколата Chiron. Това трябва да се случи не по-рано от 2024 г., като топ-мениджърът е уверен, че използването на хибридни технологии е неизбежно тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан. В интерес на истината, инженерите на Bugatti са имали идеи да използват хибридно задвижване и при Chiron, но са се ограничили само с форсиране на двигателя, зает от Veyron. И според Дюрхаймер, таванът е постигнат, едва ли отново ще видим автомобил с мощност 1500 к.с., който да не ползва хибридни технологии. В същото време шефът на Bugatti определи като „преждевременни” идеите за изцяло електрически модел на марката. Дюрхаймер потвърди, че работата по наследника на Chiron все още не е започнала, като актуалният модел на компанията ще се произвежда още 8 години. В момента обаче представители на Bugatti обсъждат със свои настоящи и потенциални клиенти възможността компанията да предложи на пазара друг модел – най-вероятно серийната версия на петвратия хечбек Galiber – концептът, който дебютира през 2009 г. Но в Bugatti нямат планове да произвеждат два модела едновременно, което означава, че ако има сериозен интерес към лимузината, то тя може да отложи дебюта на наследника на Chiron за 2032 г. – точно след 15 години. Bugatti Chiron се произвежда от 2016 г. и се задвижва от бензинов W16 мотор с четири турбини, който е с мощност 1500 к.с. Ускорението на купето със задвижване 4х4 от 0 до 100 км/ч е 2,5 секунди, а за 13,6 секунди автомобилът достига 300 км/ч. Максималната скорост на модела, кръстен на някогашния пилот на Bugatti Луи Широн, е електронно ограничена на 420 км/ч, а цената му започва от 2,4 милиона евро. Производствената серия на Chiron ще е от 500 бройки, като 280 от тях са вече купени или договорени.Снимки: Bugatti

Тагове: bugatti bugatti chiron
fallback
  • #16
    до Математика ( преди 6 години )
    Това че продаваш зарзават в някоя люлинска бакалия, не те прави математик...
  • #15
    Wow ( преди 6 години )
    Да не говорим за BMW i8, там нещата са още по-груби и не очакваха такъв интерес бяха казали, че клиентите могат да чакат 2 години за колата си ;)
  • #14
    Математика ( преди 6 години )
    Този под мен са го изпускали много като малък :D докато ферари подбират клиентите си VAG продават по 4-5 вейрона на *** рапъри и боксьорчета *** като Mayweather. И само за сведение дори караните Enzo-та вървят по 1.5-2 милиона евро като стигат и до 4 милиона. Да не говорим че enzo излиза от завода с цена 650k евро т.е. днешно време струват в пъти повече. Veyron е със заводска цена 1.7 милиона евро или с други думи всеки собственик на vag-ена а загубил торба с пари от него.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    На Вейрона цената ще се качи след като стане ретро...В Mobile.de, 10 годишен Вейрон струва милион и половина евро!10 годишно Ферари може да си купиш и за 100 хиляди евро!С Бугати освен, че показваш, че си богат, показваш класа и стил!С Ферарито показваш, че си част от масите и просто имаш много пари!В източна Европа има повече регистрирани Ферарита, отколкото Вейрона има произведени въобще!Ферарито си е ширпотреба!Бугати е класа само за най-големите!
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Понеже е ширпотреба затова най скъпите коли в света са старите ферарита а на вейрона цената не се качва. ***!В топ 10 на най скъпо продадените в света има 7 ферарита.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да сравняваш Ферари с Вейрон е все едно да сравняваш Николета Лозанова с Адриана Лима...Първото е ширпотреба за много пари, второто е класа...
  • #10
    Дупцета ( преди 6 години )
    Само да ви кажа, че моделът е Galibier и бе представен малко преди рождения ми ден през 2009-та. Хайде малко да ровнете в нета преди да пишете салатата...ааа статията!?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те успяха да ги продадат, защото на няколко пъти им смъкваха цените и ги даваха с някакви бонуси. Абе последните бройки ги бяха пуснали на промоция плащаш едно и ти дават две. Няма такъв срам просто за супер, мега, гига и каква ли не още талига, както обичат да се хвалят и някол;ко бройки години наред да събират прахоляка по витрините и никой да не иска да ги погледне. Дори имам съмнението, че може и сами да са си ги изкупили, чрез подставени лица, както обичат да правят с други модели.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално - за първия им трябваха над 10 години за да продадат няколкостотин бройки. Хирона вече беше излязъл, те още разпродаваха последните кабрио версии на стария модел.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е как хибрид бе? Е може ли така да се излагахте! До онази година се смеехте на хибридите, а сега какво?!Надеждата ми е, че следващия Chiron ще бъде ТДИ с най-новия софтуер на селската компания според който одзад на този толуп ще излизат теменужки.
fallback
Последни