fallback

BMW съкращава броя на двигателите

Баварците ще пестят пари от друго оборудване

Баварският автомобилен концерн има намерение за оптимизира максимално производствените процеси, за да може да компенсира разходите си за научни изследвания и разработки. Това разкри през Reuters финансовият директор на BMW Group Николас Пестер.От думите му става ясно, че ще бъдат преразгледани разходите по всички производствени етапи. Съответно спестените средства ще бъдат насочени към научно-изследователска дейност - за отдела за разработки (R&D, на снимката).„В гамата на BMW има 100 варианта на автомобилен волан. Имаме ли наистина нужда от толкова много?”, попита топ-мениджърът. След което допълни, че в САЩ, например, ще бъде спряно поставянето на механични скорости на BMW 2-Series. Това ще се случи и при базовите варианти на 5-Series. Ще има и намаляване на гамата дизелови мотори.„За моделите от 5-Series предлагаме 4 варианта на дизелови двигатели. Смело мога да кажа, че при следващото поколение на модела някои от тях няма да бъдат достъпни”, коментира финансовият директор на BMW.Пестер допълни, че през 2016 г. концернът е похарчил 5,16 млрд. евро (или около 5,5% от печалбата си) за инвестиции в подразделението R&D. Плановете предвиждат през следващите 3 години BMW да отделя по 6% за тази дейност, като основните приоритети са развитие на системи за автономен транспорт и електрически превозни средства.Снимка: BMW

Тагове: BMW Group
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    "през 2016 г. концернът е похарчил 5,16 млрд. евро (или около 5,5% от печалбата си) за инвестиции в подразделението R&D" Държавата България не разполага с парите, които за BMW са само 5,5% от печалбата!!! Не ги мислете BMW, хващайте се на работа, че живота ви е само в кредити и заеми!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    БМВ, явно са започнали да прихващат от Тойота как се правят коли и най-вече оптимизация на производството. Ако успеят да се научат и на качество в производството имат шанса да станат дабри производители.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Германците почнаха да стотлят, че не е нужно да предложиш 20 двигателя и клиентите да се чудят, кой от тях става и да играят тото с избора, а е по-добре да им предложиш 5 двигателя с безупречно качество и надеждност и да няма чудене кой става и кой не става. Японските коли можеш с вързани очи да ги избираш що се отнася до моторите. Там изненади няма и всичко е топ.
fallback
Последни