Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW съкращава броя на двигателите

Баварците ще пестят пари от друго оборудване

BMW съкращава броя на двигателите

Баварският автомобилен концерн има намерение за оптимизира максимално производствените процеси, за да може да компенсира разходите си за научни изследвания и разработки. Това разкри през Reuters финансовият директор на BMW Group Николас Пестер.

BMW съкращава броя на двигателите

От думите му става ясно, че ще бъдат преразгледани разходите по всички производствени етапи. Съответно спестените средства ще бъдат насочени към научно-изследователска дейност - за отдела за разработки (R&D, на снимката).

„В гамата на BMW има 100 варианта на автомобилен волан. Имаме ли наистина нужда от толкова много?”, попита топ-мениджърът. След което допълни, че в САЩ, например, ще бъде спряно поставянето на механични скорости на BMW 2-Series. Това ще се случи и при базовите варианти на 5-Series. Ще има и намаляване на гамата дизелови мотори.

„За моделите от 5-Series предлагаме 4 варианта на дизелови двигатели. Смело мога да кажа, че при следващото поколение на модела някои от тях няма да бъдат достъпни”, коментира финансовият директор на BMW.

Пестер допълни, че през 2016 г. концернът е похарчил 5,16 млрд. евро (или около 5,5% от печалбата си) за инвестиции в подразделението R&D. Плановете предвиждат през следващите 3 години BMW да отделя по 6% за тази дейност, като основните приоритети са развитие на системи за автономен транспорт и електрически превозни средства.

Снимка: BMW

Тагове: bmw group
0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    А дали е Toyota ( преди 1 година )
    "БМВ, явно са започнали да прихващат от Тойота как се правят коли и най-вече оптимизация на производството. " А дали са тръгнали по стъпките на Тойота, или на една друга компания започваща с "Т", която не само тепърва ще разработва 3 години описаното В статията, а от 3 години вече го произвежда: "Плановете предвиждат през следващите 3 години BMW да отделя по 6% за тази дейност, като основните приоритети са развитие на системи за автономен транспорт и електрически превозни средства."
  • #5
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "през 2016 г. концернът е похарчил 5,16 млрд. евро (или около 5,5% от печалбата си) за инвестиции в подразделението R&D" Държавата България не разполага с парите, които за BMW са само 5,5% от печалбата!!! Не ги мислете BMW, хващайте се на работа, че живота ви е само в кредити и заеми!
  • #4
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Дошо още е с мисълта за комунизма. Един вид хладилник в магадзина, един вид телевизор, един вид от всеки продукт. Той не може да проумее западния начин на мислене, да предоставиш на клиента голяма гама от неща, както се казва за всеки вкус. Дошо е свикнал да пазари от лафката в Айтос където има само шфепс и фафли.
  • #3
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Идеята на многото двигатели е да доставиш на всеки каквото желае. За това е и премиум една марка, за да може да докосне всеки клиент. Кого Докосва Авенсис с един 1.8 литров мотор? Докосва социално слабите американци, на които им е все тая какво е, важното е да ги докара от точка А до точка Б. БМВ можеш да си купиш с бензинов 1.6 литров и ли малко по-мощен двулитров, за по-ниска цена но с всички удобства на БМВ, можеш да си го вземещ с по-спортен 3 литров мотор или направо екстремна М-версия.
  • #2
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    БМВ, явно са започнали да прихващат от Тойота как се правят коли и най-вече оптимизация на производството. Ако успеят да се научат и на качество в производството имат шанса да станат дабри производители.
  • #1
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Германците почнаха да стотлят, че не е нужно да предложиш 20 двигателя и клиентите да се чудят, кой от тях става и да играят тото с избора, а е по-добре да им предложиш 5 двигателя с безупречно качество и надеждност и да няма чудене кой става и кой не става. Японските коли можеш с вързани очи да ги избираш що се отнася до моторите. Там изненади няма и всичко е топ.