fallback

Mazda 6 / Мазда 6

+ много надеждна, икономична, добра каросерия, прецизен волан, евтина поддръжка- облегалките на предните седалки са къси , еърбега за придружителя до водача не може да бъде деактивиран

История на модела: 06/02 – поява на наследника на Mazda 626 по познатия ни начин: в три варианта – като лимузина с четири и пет врати и като комби ( също така със задвижване и на четирите колела). Бензинови двигатели: 1,8 ( 88 kW/120 к.с.) 2,0 (104 kW/141 к.с.) и 2,3 (122 kW/166 к.с.); освен това 2,0-литров дизелов двигател с 89 kW/121 к.с. и 100 kW/136 к.с. 06/2004 – нов вариант на модела: Mazda 6 MPS 2.3 DISI, турбодвигател с директно впръскване на бензин ( 191 kW/260 к.с.) 06/2005 – модификация на модела 10/2005 – всички дизелови агрегати вече се произвеждат с филтър за твърди частици Респект ! Към високата надеждност Mazda 6 ви предлага и подходящия дизайн Няма вече и следа от прашасалата Mazda 626 на баща ви. Дръзкият дизайн на Mazda 6 наподобява по-скоро динамиката на италианската Аlfa и прави автомобила да изглежда по-малък, отколкото е в действителност. Комби-моделът е най-дълъг със своите 4,70 м. и отвътре си е просторен, както подобава. Късите облегалки на предните седалки обаче помрачават малко общото впечатление. Добро е изпълнението на шасито, което позволява комфортно движение както по модерните аутобани, така и на по-грапави настилки и неравни повърхности. Един малък недостатък е, че ESP-системата се предлага серийно едва от 2004 г. При двигателите дилемата звучи по следния начин: да си взема ли един приятен, но не особено мощен, бензинов двигател или да предпочета един по-силен, но и по-груб дизел? Като теглим чертата, от финансова гледна точка, май е по-добре да изберете 1,8-литровия бензинов мотор, който крие в себе си достатъчно мощ, за да се чувствате добре на пътя. 2,3-литровия бензинов бързо губи от себестойността си, а що се отнася до дизеловите агрегати, там за предпочитане е вариантът със 121 к.с., който е значително по-евтин, но не е много по-слаб или по-бавен от варианта със 100 kW/136 к.с Най-често срещани повреди: През тези пет години от появата на Mazda 6 на пазара, повреди са възниквали само спорадично. Датчици: стрелката за резервоара понякога не показва точно нивото на горивото, поради което, при лош късмет, може да ви се наложи да спрете и да изчакате помощ насред пътя. Повиквания в сервизите на компанията: моторът гасне (03/2003 г.), датчикът за спирачната течност не функционира правилно ( 03/2003 г.), уплътняването на впръсквачите за гориво не е добро ( 07/2004 г.), защитата срещу нагряване на резервоара за гориво не е качествена (07/04)Ако имате опит с Mazda 6 коментирайте публикацията .
Тагове:
fallback
  • #22
    boxiora ( преди 15 години )
    И аз от личен опит с мазда, мога да кажа ,че може пак турско да стане ,ама аз на друга кола няма да се кача !
  • #21
    Ico ( преди 15 години )
    ot komentarite tuk napalno dostoveren e na Pepino....karam Mazda 6 ot m.oktomvri 2004 g. i vsi4ko koeto spodelia kolegata e absoliutnata istina (nai ve4e za 6-tata predavka)(AZ SA6TO KAM MOMENTA SAM NA OKOLO 85000 km).....predi tova izminah nad 500 hil. km. s Nissan Primera 1.6 16v 1994g. kupe P10 koito i do sega imam i poddarjam....imam nad milion i 200 hil. km. na leki av-li no pri prosta aritmetika ,4ovek bi si napravil smetkata ,4e predimstvoto v moia slu4ai e v polza na Iaponcite!!!!!!Tezi hora sa idealisti v tehnologiite i proizvodstvoto ......tova e nacia koiato raboti i kogato spi.....nie i po starite evropeici mojem samo da se fukame sas muskuli i mn. mo6tni av-li ,no nikoga niama da uspeem da sa4etam vs. ka4estva na japonskoto avtomobilostroene....dori i v nai savremennite ikonomi4eski uslovia!!!
  • #20
    alfozo ( преди 16 години )
    Italianskite avtomobili sa nom.1 tova e moeto mnenie
  • #19
    john ( преди 16 години )
    imam mazda 626 1983g i samo iskam da vi kaja da ne se zamislqte izob6to.mazdata e na 463 000 km i nqma remont na dvigatelq,smenqni sa kareta amortiseori.benzinov 2.0 i vsi4ko e kakto trqbva.vzemete si mazda nqma da sburkate.
  • #18
    pepino ( преди 16 години )
    Имам Мазда6 136к.с. комби,дизел, от 2004г.Изминал съм 88х.км,мога да кажа следното:като цяло съм много доволен от автомобила.За това време освен консумативите като масла и филтри съм сменил двете крушки на фаровете и на два пъти обтегача на ремъка който върти динамото и куп други неща,като и двете смени са за сметка на гаранцията.Колата е идеална за дълги пътувания, изключително динамична е след втора предавка, по магистралите в европа е комкурентна на БМВ5,АУДИ А6, мерцедес 300.Макс. скорост е около 215 км/ч.Вози по твърдо от останалите модели в този клас, когато е натоварена вози по добре.Харчи 7.5л дизел/100км с климатик и агресивно каране.Ако не ползвам климатика разхода е под 7л.Основен недостатък е липсата на 6-та предавка в моя модел.Съвременните модели имат такава.Друга особеност е сравнително големия радиус на пълен завой,който я прави не особено маневрена в малките пространства на родните улици.
  • #17
    Denis ( преди 16 години )
    Samo shte vi kaja, 4e pritejavam Mazdi 626 1989 godina s 2000 kubika, 90 konq dvigatel i osven normalnite komponenti za podmqna (maslko , filtri i remuci) i amortesiori (koeto spored men e normalno za nashite hubavi putishta), absoliutno nishto drugo ne e pipano po neq. Dvigatelqt e beton, raboti sqkash toku-shto izlqzal ot zavoda . Sled navurtqni 150 000 km v moite ruce, kolata e na priblizitelno 300 000km i nqma murdane na dvigatelq. Vie si pravete izvodi za kakvi mashini stava na vupros.
  • #16
    onda owner ( преди 16 години )
    obache tolkova dobra kolkoto mazda 6 e honda accord
  • #15
    me-109e-7 ( преди 16 години )
    Abe hora --- vsi4ki ste pravi po hobava koli ot MAZDA edva li ima v sveta. Takova ka4estvo dori Mercedes,Audi ili Bmw ne predlagat dori da iskat pove4e pari za tehnite koli. E sega nali sa premium-bokluci tui- de koli.I S T I N A T A E E D N A T O V A M A Z D A
  • #14
    мики ( преди 16 години )
    Едно скромно мнение:Все още не съм карал Мазда 6, но имах щастието да управлявам Chevy Malibu за 2 седмици в САЩ. Малко е тромава, обаче каква возия има таз машина - нямам думи!!! Конфорт, качествени материали, сигурност, много екстри - появи ли се в BG, това е моята кола.Със здрве
  • #13
    пламен ( преди 16 години )
    искам да кажа на автора на 10ти коментар да погледне за другите марки автомобили колко често са ги привиквали в сервизите за често срещани дефекти и след това да оставя некомпетентни коментарчета свързани с качеството на дадена кола. да живеят японците :)
fallback
Последни