fallback

Mazda 6 / Мазда 6

+ много надеждна, икономична, добра каросерия, прецизен волан, евтина поддръжка- облегалките на предните седалки са къси , еърбега за придружителя до водача не може да бъде деактивиран

История на модела: 06/02 – поява на наследника на Mazda 626 по познатия ни начин: в три варианта – като лимузина с четири и пет врати и като комби ( също така със задвижване и на четирите колела). Бензинови двигатели: 1,8 ( 88 kW/120 к.с.) 2,0 (104 kW/141 к.с.) и 2,3 (122 kW/166 к.с.); освен това 2,0-литров дизелов двигател с 89 kW/121 к.с. и 100 kW/136 к.с. 06/2004 – нов вариант на модела: Mazda 6 MPS 2.3 DISI, турбодвигател с директно впръскване на бензин ( 191 kW/260 к.с.) 06/2005 – модификация на модела 10/2005 – всички дизелови агрегати вече се произвеждат с филтър за твърди частици Респект ! Към високата надеждност Mazda 6 ви предлага и подходящия дизайн Няма вече и следа от прашасалата Mazda 626 на баща ви. Дръзкият дизайн на Mazda 6 наподобява по-скоро динамиката на италианската Аlfa и прави автомобила да изглежда по-малък, отколкото е в действителност. Комби-моделът е най-дълъг със своите 4,70 м. и отвътре си е просторен, както подобава. Късите облегалки на предните седалки обаче помрачават малко общото впечатление. Добро е изпълнението на шасито, което позволява комфортно движение както по модерните аутобани, така и на по-грапави настилки и неравни повърхности. Един малък недостатък е, че ESP-системата се предлага серийно едва от 2004 г. При двигателите дилемата звучи по следния начин: да си взема ли един приятен, но не особено мощен, бензинов двигател или да предпочета един по-силен, но и по-груб дизел? Като теглим чертата, от финансова гледна точка, май е по-добре да изберете 1,8-литровия бензинов мотор, който крие в себе си достатъчно мощ, за да се чувствате добре на пътя. 2,3-литровия бензинов бързо губи от себестойността си, а що се отнася до дизеловите агрегати, там за предпочитане е вариантът със 121 к.с., който е значително по-евтин, но не е много по-слаб или по-бавен от варианта със 100 kW/136 к.с Най-често срещани повреди: През тези пет години от появата на Mazda 6 на пазара, повреди са възниквали само спорадично. Датчици: стрелката за резервоара понякога не показва точно нивото на горивото, поради което, при лош късмет, може да ви се наложи да спрете и да изчакате помощ насред пътя. Повиквания в сервизите на компанията: моторът гасне (03/2003 г.), датчикът за спирачната течност не функционира правилно ( 03/2003 г.), уплътняването на впръсквачите за гориво не е добро ( 07/2004 г.), защитата срещу нагряване на резервоара за гориво не е качествена (07/04)Ако имате опит с Mazda 6 коментирайте публикацията .
Тагове:
fallback
  • #32
    viktor ( преди 13 години )
    Kolegi, dopredi nqkolko dni karah Nissan Almera 2001 god, unikalna kola, mn sam dovelen i zatova sam fen na qponskite avtomobili, sega oba4e iskam pop-golqma sedan i sam haresal edna Mazda 6, 2005 god 2 diesel 136cc sedan.Iz4etoh vs komentari i cqlata tema,zn 4e Mazda sa mn zdravi, no otvsqkade 4uvam 4e bili adski skapi za poddrajka,nz dali e vqrno ili e za6toto smqtat 4e e qponska.Az za moq Nissan smqtam 4e e nai-evtinata kola za poddrajka,za6toto osven maslo i filtri dr ne sam smenql.Bihte li
  • #31
    marto ( преди 14 години )
    i nas kvo ni intersuva
  • #30
    marto ( преди 14 години )
    pich toi ne e na mazda a e na ford i ne se prilaga v europe version
  • #29
    Петър Чернаев ( преди 14 години )
    Така е, аз имам същата Мазда, много е яка и върви като звяр...Много съм доволен от нея, на 248 000 е, само масла, ангренаж съм сменял...Не я заменям за нищо друго...
  • #28
    toniji ( преди 14 години )
    imam mazda 626 2.0i 16v dohc benzinka,117 konia,samo 4e vi kajem edno,ot 0 do 100 to4no za 8sem sekundi,subaru wrx sti,i mitsubishi evo,gi darja,naravno,si4ki koli na patia go ispovartam,abe mnogo barzo se nabira,neznam kakvo i e praveno,turbo ako slojim,sigorno 4e mi fraknat karetata,ot zloba
  • #27
    Анонимен ( преди 14 години )
    Редакторчето нещо нчма ли да каже за 3.0л V6 двигател ?
  • #26
    шоФер ( преди 15 години )
    Преди бях почитател на Германските автомобили и карах само такива. Откакто си купих първата Мазда се убедих, че по-здрави машини от тези няма. Просто невероятна комбинация: цена-качество-удоволствие от шофирането-нисък разход. Пожелавам на всеки да притежава автомобил от тази марка, за да се убеди сам в качествата му.
  • #25
    comprex ( преди 15 години )
    Ot vsi4ki koli koito sam karal mazdata mi e nai-na sarce=stava duma za 626 2.0 tdi comprex,mn nadejden i zdrav avtomobil...prepora4vam mazda na vseki koito mu e pisnalo ot postoianno 4upe6tite se nemski,frenski i drugi avtomobili.Kakto e izvestno pri iaponcite ka4estvoto na produkciata e izdignato v kult i e na purvo miasto.
  • #24
    hondamaniac ( преди 15 години )
    дълбок поклон пред маздата! уникален автомобил...радвам се че има хора които са си махнали капаците и гледат малко по различно на японското автомобилостроене! това са истинските неща! и те се правят в япония!!!!
  • #23
    ivo ( преди 15 години )
    Imam Mazda 6 , 2.0 TD - уникална , перфектна, супер икономична - при каране до 130 дава разход 5,6-5,8 , при каране с 140 до 190 на магистрала разхода е около 7,4-7,6.Много добър дизайн, екстри, стабилна, има тракшън контрол, на сняг едвам я завърташ на ръчна. Супер е!
fallback
Последни