fallback

Toyota дава бъдещите си проекти на изкуствен интелект

Целта на японците е да създадат изцяло нови материали и да намалят вредните си емисии с 90%

Изследователският институт „Toyota” (Toyota Research Institute, TRI) започва пилотен проект, чиято цел е да въведе изкуствения интелект в проектирането на водородни и електрически автомобили, както и да създаде изцяло нови материали за тях. Стойността на проекта е 35 млн. долара, а партньори по него са някои от най-реномираните американски университети, начело с Масачусетския технологичен институт, както и няколко водещи компании в тези области. .Основната идея на проекта е не само откриването на нови материали, които ще позволят създаването на по-ефективни източници на захранване за електрическите и водородните автомобили, но и намирането на способи, позволяващи тези материали да са правят доста по-бързо и евтино.Един от шефовете на TRI – Ерик Кротков, е категоричен, че използването на изкуствен интелект за подобни разработки ще позволи на Toyota да изпълни основната си цел. Тя е през 2050 г. нивата на вредните емисии на автомобилите на марката да бъдат намалени с 90%.„Учените, които привлякохме за участие в проекта, говорят за него с огромно въодушевление. Ние също сме щастливи, че започваме сътрудничество от такъм мащаб, защото подобно нещо досега не е правено, а в миналото такива проекти са отнемали десетилетия. Вече имаме и първите постижения – в Университета в Станфорд успешно се работи върху създаването на нов тип катализатори”, коментира Кротков.Към момента гамата „зелени” модели на Toyota съдържа редица хибридни модели, от които са продадени над 10 млн. бройки, а също така и вододорният седан Mirai (на снимката). В края на десетилетието японците ще пуснат и електрически модел, чийто пробег ще надвишава 300 км. В разаботката на автомобили на ток компанията ще използва помощта на Mazda.Снимки: Toyota 

fallback
  • #13
    KR ( преди 7 години )
    променят от най-големите замърсители на въздуха и околната среда,чак после на се сочат с пръст четирицилиндровите дизелчета на бедния българин,като пряк виновник.Такива са реалностите,може би след време и тук ще се карат електрички,все повече марки са се захванали с това,съответно и цените ще са по-достъпни,но темпото с което нещата навлизат в България е някъде 20 години назад.След като още в Германия и другите страни не е развито толкова това нещоне го очаквайте скоро при нас за жалост..
  • #12
    KR ( преди 7 години )
    Електрически автомобил или хибрид,в последните години нещата много напреднаха в това отношение,а и марки като Лексус и Инфинити имат прекрасни хибридни модели.Но Българската реалност е доста назад,и малко са хората които могат да си го позволят,тези които могат не са много заинтригувани от опазването на околната среда.Нека не се заблуждаваме,като цяло новите автомобили напреднаха доста в отношението с емисиите и покриването на нормите,които стават все по-строги.Първо нещата трябва да започват да
  • #11
    KR ( преди 7 години )
    И заедно с екологичният приус,познай? В8 Форд ф150,чиито разход не пада под 15 литра.И като теглиш чертата къде е екологията,този спор съм го водил,и не успяхме да излезнем на глава със свекъра,за него той подпомага екологията с Приуса си и това е.Истински чисти страни в това отношение,са скандинавците,хората карат???? КОЛЕЛО!Имат си и електрически автомобили,и там вече можем да говорим за чист въздух и ниски нива на вредни емисии.Не ме разбирайте погрешно,ако имах възможност бих си взел
  • #10
    KR ( преди 7 години )
    На какво точно разчитаме ние в България,че все се споменават японците с техните иновации в алтернативните задвижващи системи.Не можеш да сравняваш нещата изобщо,нито да слагаш България под един знаменател с Германия или изобщо с Европа.За да го направиш трябва да не си излизал никога от страната.Много популистко започна да става това с екологията.Вземи щатите например.Там така им запалиха главите,че се е превърнало като мания това.Имам роднини там и знам какво е.Всяко семейство с приус.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи,а теб защо вашите без интелект са те направили се чудя?И защо всекидневно ни показваш, че изкуственият, както и естествен интелект са ти чужди?
  • #8
    строшотко ( преди 7 години )
    ми като немогат да праят коли с естествен интелект,ще правят с изкуствен ко ся хохоооооооооооо смешници!
  • #7
    Ще ( преди 7 години )
    В края на десетилетието японците ще пуснат и електрически модел, чийто пробег ще надвишава 300 км. В разаботката на автомобили на ток компанията ще използва помощта на Mazda.Какви японци, кви германци бе хора. И тея щяли да... 2020 година. Хората от години правят коли с пробег 500 км, А ти някога щяли да правят кола със заветните 300 км пробег.Японци германци А Нищо не казахте за лидерите в това състезание - американците.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    като стана въпрос за влакове най-бързия швабски развива максимална скорост 330 км/ч исе(интер сити експрес) производство на сименс т.е. китайски защото от доста години се приместиха в китай понеже ги бяха уличили в корупция,подкупи,черни каси и пари под масата.та заради това напуснаха.имаха далавери и подкипи за милиарди за строеж на аец и т.н.а най-бързия японски влак се движи с 603 км/ч. т.е. 2 пъти по висока скорост.смятайте швабите колко са изостанали.в автомобилите са същата история.
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    vagонетке вземи ти най-после проумей, че никой и никога не е казвал, че Япония е център на цивилизацията. по-точно простите немски фенове го говорите това за немците и *** наречена германия. Япония е една от най-технологичните нации в света да не кажа най. вземе прочети малко специализирана литература и стига с тази мантра, че вурстовете са измислили всичко. не случайно напитите шваби сключват договори и съюзи с японците, а не обратно. толкова ли си ***,че не вдяваш защо го правят.
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    ВАГи, японците Исаму Акасаки, Хироши Амано и Шужи Накамура взеха нобелова награда за синия диод благодарение на който Алди и Фолцваген сега се кичат с евтини китайки диодчета и претендират за невероятни технологии. Да не говорим откога японците имат високоскоростни влакове и откога немците, че там разликата е към 3 десетилетия. Хех!
fallback
Последни